<span style='color:#787878;font-size:12px;'>وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:</span><br/>تنها ٨۵٠ هزار نفر در ایران اینترنت ثابت دارند!
<span style='color:#787878;font-size:12px;'>وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات:</span><br/>تنها ٨۵٠ هزار نفر در ایران اینترنت ثابت دارند!

آی‌سی‌تی نیوز – وزیر ارتباطات گفت: جمع مشترکین استفاده کننده از شبکه های پرسرعت از جمله فیبرنوری و VDSL, در ایران ٨۵٠ هزار نفر است. عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با برنا، اظهار کرد: تلاش ما این استکه تمرکز خود را برای توسعه FTTH و شبکه فیبرنوری بگذاریم. وی با […]

آی‌سی‌تی نیوز – وزیر ارتباطات گفت: جمع مشترکین استفاده کننده از شبکه های پرسرعت از جمله فیبرنوری و VDSL, در ایران ٨۵٠ هزار نفر است.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌وگو با برنا، اظهار کرد: تلاش ما این استکه تمرکز خود را برای توسعه FTTH و شبکه فیبرنوری بگذاریم.

وی با بیان اینکه هرجا نتوانستیم فیبرنوری را منتقل کنیم طبیعتاً امکان استفاده VDSL ایجاد خواهد شد، افزود: کمتر از ١٠ درصد مشترکین از سرویس VDSL شرکت مخابرات استفاده می‌کنند.

وزیر ارتباطات ادامه داد: آهسته تکنولوژی VDSL به تنها خط می‌رسد و دنیا به سمت ورژن های جدیدتری از VDSL درحال حرکت است.

زارع پور تصریح کرد: ما در وزارت ارتباطات تمرکز خود را روی این گذاشتیم که پرسرعت ترین تکنولوژی که فیبرنوری است را توسعه دهیم.

وی با اشاره به اینکه در گام آخر قرار است خانه‌های مردم به کافه های مخابراتی وصل شود، گفت: در حال حاضر جمع مشترکین استفاده کننده ازشبکه های پرسرعت از جمله فیبرنوری و VDSL, ٨۵٠ هزار نفر است.

زارع پور ادامه داد: در گام توسعه قرار نیست سراغ تکنولوژی های پایین تر حرکت کنیم بلکه توسعه فیبرنوری فرصتی که با همت مردمی توان از این تکنولوژی بهره مند شد.