تخلفی در افزایش نرخ اینترنت رخ نداده است
تخلفی در افزایش نرخ اینترنت رخ نداده است

آی‌سی‌تی نیوز – معاون وزیر ارتباطات پس از بررسی‌ بسته‌ها و تعرفه‌های جدید اینترنت، گفت: سقف قیمت یک گیگابایت اینترنت برای اپراتورهای ثابت ۲ هزار تومان است. به گزارش فارس، کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه ای با عنوان «افزایش چراغ خاموش قیمت اینترنت» از افزایش ۲ برابر قیمت هر گیگابایت ترافیک در یکی […]

آی‌سی‌تی نیوز – معاون وزیر ارتباطات پس از بررسی‌ بسته‌ها و تعرفه‌های جدید اینترنت، گفت: سقف قیمت یک گیگابایت اینترنت برای اپراتورهای ثابت ۲ هزار تومان است.

به گزارش فارس، کاربران سامانه فارس من با ثبت سوژه ای با عنوان «افزایش چراغ خاموش قیمت اینترنت» از افزایش ۲ برابر قیمت هر گیگابایت ترافیک در یکی از شرکت های ارائه دهنده اینترنت خبر دادند.

میرزایی سردبیر این سوژه به خبرنگار فارس، اخیرا قیمت یک گیگابایت ترافیک در شرکتی که از آن اینترنت می خرد ۲ برابر شده است؛ پیش از این هر گیگ ترافیک در این شرکت ۲ هزار تومان قیمت داشته که اکنون قیمت آن به ۴ هزار تومان افزایش پیدا کرده است.

در پی ارائه گزارش های متعدد مردمی از قیمت های جدید بسته های اینترنت، صادق عباسی شاهکوه رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات پس از بررسی‌ بسته‌ها و تعرفه‌های جدید، اعلام کرد: بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات قیمت سقف فروش یک گیگابایت اینترنت برای اپراتورهای ثابت ۲ هزار تومان است.

وی گفت: یک مورد ابهام در تعرفه یکی از اپراتورهای ثابت وجود داشت که بلافاصله تا تکمیل بررسی‌ها برگردانده شد. بقیه تغییرات بر اساس مصوبه کمیسیون تنظیم بوده و تخلفی رخ نداده است.