بایدن: توییتر دروغ پراکنی می‌کند
بایدن: توییتر دروغ پراکنی می‌کند
رئیس‌جمهور آمریکا گفت: توئیتر که مدتی است توسط ایلان ماسک خریداری شده، به نشر اکاذیب در جهان مشغول است.

به گزارش فارس به نقل از رویترز،‌ جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا گفت: توئیتر که مدتی است توسط ایلان ماسک خریداری شده، به نشر اکاذیب در جهان مشغول است.

گرچه توئیتر نیمی از کارمندان خودش را دیروز اخراج کرده اما اعلام کرد که میزان اخراجی ها در تیم جلوگیری از انتشار محتوای نادرست، کمتر بوده است. با این حال تبلیغ کنندگان هم با نگرانی درباره نحوه مدیریت محتوا در این پلتفرم، از فرستادن آگهی در این شبکه اجتماعی صرف نظر می کنند.

بایدن در یک گردهمایی گفت: ما نگران چه چیزی هستیم؟ ماسک پلتفرمی را خریداری کرده که در سراسر جهان دروغ منتشر می کند و دیگر ناظری بر این اخبار وجود ندارد؛ چگونه از بچه ها انتظار داشته باشیم که بفهمند در خطر چه چیزی هستند؟

مالک توئیتر وعده داده آزادی بیان را به این شبکه اجتماعی برمی گرداند و مانع از افول این پلتفرم می شود. با این حال برخی از تبلیغ دهندگان مطرح و بزرگ ماه هاست که نگران خرید توئیتر توسط ایلان ماسک هستند.

پیش از این دو منبع آگاه به رویترز گفته بودند ماسک از مدیران این شرکت خواسته تا سالانه یک میلیارد دلار در هزینه های زیرساختی، صرفه جویی کنند.

مالک توئیتر تاکنون در جریان تعدیل نیرو در این شرکت،‌ مدیرعامل و مدیران ارشد مالی و حقوقی را برکنار کرده و برخی مدیران دیگر در بخش های آگهی، بازاریابی و منابع انسانی نیز به اختیار خود از این شرکت رفته اند.