استقلال و کسبینو قرارداد همکاری امضا کردند
استقلال و کسبینو قرارداد همکاری امضا کردند
آی سی تی نیوز -باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال و شرکت ارتباطات کسب و کار سهند( کسبینو) در راستای کمک به توانمندی هواداران، ایجاد اشتغال و رونق کسب کارها، قرارداد همکاری امضا کردند.

به گزارش عصر ارتباط در مراسم امضای این قرارداد که با حضور مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه فرهنگی و ورزشی استقلال و مینا مهرنوش، مدیرعامل شرکت ارتباطات کسب و کار سهند(کسبینو) برگزار شد، دو طرف با اشاره به سال مزین به نام « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» براساس فرمایش مقام معظم رهبری، بر شبکه‌سازی، اشتغالزایی و رونق کسب و کارها در بستر پلتفرم‌های نوین، تاکید کردند.
مصطفی آجورلو، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال در این مراسم با اشاره به همراهی همیشگی هواداران با این باشگاه گفت: باشگاه استقلال در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و کمک به خانواده بزرگ استقلال و هواداران تلاش کرده با امضای این قرارداد زمینه‌های ایجاد اشتغال، بهبود و رونق کسب و کار هواداران را فراهم کند.
آجورلو افزود: براساس این قرارداد خانواده و هواداران باشگاه بزرگ استقلال می‌توانند با حضور در شبکه حرفه‌ای کسب و کار (کسبینو ) از خدمات حرفه‌ای این سامانه برای بهبود کسب و کار خود استفاده کنند و با شناسایی دیگر هواداران در بستر این پلتفرم آنلاین، ارتباطات اقتصادی، کسب و کاری، مالی و.. داشته باشند و از فرصت‌های‌ ایجاد شده برای اشتغال و رونق کسب وکار خود استفاده کنند.
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی استقلال ادامه داد: این اولین بار است که شبکه ورزشی کسب و کاری و اشتغال در یک خانواده ورزشی ایجاد می‌شود و استقلال به عنوان باشگاه پیشرو در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی با این نوآوری توانسته است در سالی که براساس فرمایش مقام معظم رهبری به نام « تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده است، به اشتغالزایی، ارزش‌آفرینی و رونق کسب و کارها کمک کند.
آجورلو در پایان گفت: با اجرایی شدن این قرارداد، هواداران باشگاه بزرگ استقلال که در طول سال‌های گذشته با حمایت مادی و معنوی خود همواره در کنار این باشگاه بوده‌اند، می‌توانند با محوریت سرمایه اجتماعی این باشگاه برای کسب و کار خود ارزش‌آفرینی کنند و در کنار سایر هواداران به توسعه اشتغال و کسب و کار خود بپردازند.
مینا مهرنوش، مدیرعامل شرکت ارتباطات کسب و کار سهند (کسبینو) نیز در این مراسم با اشاره به مزیت‌های این قرارداد برای هواداران باشگاه استقلال گفت: براساس این قرارداد، کسبینو با تاکید بر مهمترین مزیت رقابتی این پلتفرم که تبلیغات مکان‌محور است، متعهد شده به کلیه افرادی که از طریق کد باشگاه استقلال در این شبکه حضور پیدا می‌کنند، یک میلیون تومان اعتبار تبلیغاتی رایگان اهدا و زمینه‌های توسعه کسب و کار آنها را فراهم کند.
وی افزود: در بستر این پلتفرم هواداران می‌توانند، دیگر هواداران را در موقعیت مکانی نزدیک به کسب و کار خود شناسایی و رصد کنند و تبادلات کسب و کاری و اقتصادی با آنها داشته باشند.
مدیرعامل شرکت ارتباطات کسب و کار سهند (کسبینو) با بیان اینکه یکی از مهم‌ترین کاربردهای حضور در اپلیکیشن کسبینو برای هواداران باشگاه استقلال، در زمینه اشتغال است، گفت: کارجوها و کارفرماها و کسب وکارهای هوادار تیم استقلال در بستر این پلتفرم آنلاین می‌توانند به راحتی یکدیگر و فرصت‌های شغلی و کسب وکاری را شناسایی و زمینه‌های استخدام و ایجاد همکاری را فراهم کنند.
مهرنوش با بیان اینکه از دیگر امکانات کسبینو برای هواداران باشگاه استقلال، آموزش‌های کسب و کاری و کارآفرینی و کمک به جذب سرمایه است، افزود: با توجه به اینکه کسبینو به عنوان شتاب‌دهنده و با مجوز معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری فعالیت می‌کند، کسب وکارها و هواداران باشگاه استقلال می‌توانند برای ارتقای کسب و کار خود از خدمات بازاریابی، مشاوره‌های حقوقی، فروش و… در این سامانه استفاده کنند.
مدیرعامل کسبینو با اشاره به فرصت سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه برای کسب و کارها در این پلتفرم گفت: هواداران باشگاه استقلال همچنین می‌توانند از این طریق هواداران و کسب و کارهایی را که نیاز به سرمایه برای کسب و کار خود دارند، شناسایی و به آنها کمک کنند.
مهرنوش ادامه داد: همچنین در راستای مسئولیت اجتماعی باشگاه استقلال، برگزاری رویدادهای خیرخواهانه و انجام امور خیر به ویژه در حوزه کارآفرینی و کسب و کار از طریق این سامانه امکان‌پذیر است و قابلیت مکان‌محوری این کسبینو این فرصت را به باشگاه می‌دهد که همراهی هواداران را در امور خیر و کارآفرینی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت ارتباطات کسب و کار سهند (کسبینو) در پایان گفت: اطلاع‌رسانی سریع و رایگان رویدادها به هواداران از دیگر فرصت‌های ایجاد شده در کسبینو برای باشگاه استقلال است. همچنین هواداران می‌توانند بدون واسطه با باشگاه و بازیکنان محبوب خود از طریق این پلتفرم ارتباط داشته باشند و فایل‌های چندرسانه‌ای شامل عکس، فیلم و ویدئو را با ارسال به پنل کاربری خانواده استقلال در اختیار بازیکنان و مدیران باشگاه قرار دهند.