آی‌سی‌تی نیوز – اختلال اینترنت و تلفن همراه در چندین شهر حاشیه تهران از دیروز گزارش شده است که مدیرکل روابط عمومی مخابرات استان تهران گفت: حوضچه مخابراتی آتش گرفته و سعی می‌کنیم امروز به طور کامل مشکل برطرف شود. به گزارش فارس، گزارشات مردمی از اختلال در خطوط ایرانسل و همراه اول از پیش […]

آی‌سی‌تی نیوز – اختلال اینترنت و تلفن همراه در چندین شهر حاشیه تهران از دیروز گزارش شده است که مدیرکل روابط عمومی مخابرات استان تهران گفت: حوضچه مخابراتی آتش گرفته و سعی می‌کنیم امروز به طور کامل مشکل برطرف شود.

به گزارش فارس، گزارشات مردمی از اختلال در خطوط ایرانسل و همراه اول از پیش از ظهر دیروز دوشنبه در شهرستان‌های مختلف حاشیه پایتخت حکایت دارد و کماکان این مشکل حل نشده است.

خبرنگاران فارس در رباط‌کریم، پرند، اسلامشهر، بهارستان، رودهن و دماوند اختلالاتی در اینترنت، تلفن همراه و تلفن ثابت مخابره کرده‌اند.

این اختلال به وجود آمده مشکلات زیادی را برای بازاریان و شهروندان در روزهای پایانی سال ایجاد کرده است.

قربانعلی قمی مدیرکل روابط عمومی مخابرات استان تهران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: کابل های ارتباطی در یکی از حوضچه‌های تقاطع آزادگان_سعیدی به دلیل نامعلوم دچار آتش سوزی شده است.

وی گفت: تلفن و اینترنت بخشی از محدوده چهاردانگه اسلامشهر و رباط کریم قطع شده است.

مدیرکل روابط عمومی مخابرات استان تهران تصریح کرد: همکاران از دیشب پای کار بودند تا محدوده مشکل را شناسایی کنند. بخشی از قطعی رفع شده است و ان‌شاءالله تا پایان امروز ارتباط به طور کامل برقرار می‌شود.