آی‌سی‌تی نیوز – مجری فنی شبکه شاد گفت: روزانه ۲۵۰ میلیون پیام و حدود ۸۰ میلیون فایل در شبکه شاد جابه‌جا می‌شود. علی کاظم زاده در گفت و گو با ایرنا در این خصوص توضیح داد: روزانه حدود ۱۱ میلیون کاربر در شبکه شاد فعالیت می کنند، همچنین پیک کاربر همزمان در شبکه شاد نسبت […]

آی‌سی‌تی نیوز – مجری فنی شبکه شاد گفت: روزانه ۲۵۰ میلیون پیام و حدود ۸۰ میلیون فایل در شبکه شاد جابه‌جا می‌شود.

علی کاظم زاده در گفت و گو با ایرنا در این خصوص توضیح داد: روزانه حدود ۱۱ میلیون کاربر در شبکه شاد فعالیت می کنند، همچنین پیک کاربر همزمان در شبکه شاد نسبت به گذشته افزایش داشته و به عدد ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار در روز رسیده است.

مجری فنی شبکه شاد خاطرنشان کرد: پنج میلیون و ۲۰۰ هزار گروه درسی برای همه مقاطع تحصیلی از پیش دبستانی تا پایان متوسطه دوم ساخته شده است.

کاظم‌ زاده یادآور شد: ۱۱ میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز، ۷۰۰ هزار معلم، ۱۲۰ هزار مدیر مدرسه و حدود ۳۰ هزار مسوول ستادی روزانه در شبکه شاد مشغول فعالیت هستند.

وی ادامه داد: جا به جایی محتوا بیشتر در گروه‌های درسی و برخی دیگر میان معلم و دانش آموزان به عنوان تکلیف یا محتوای درسی انجام می‌شود.

مجری فنی شبکه شاد با بیان اینکه گفت و گوی صوتی یکی از ابزارهای جدی برای معلم و دانش آموز در کلاس است، عنوان کرد: روزانه حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ هزار گفت و گوی صوتی در شبکه شاد انجام می‌شود و همچنین روزانه ۵۰۰ پخش زنده با امکان اشتراک تصویر معلم صورت می‌گیرد.

کاظم زاده درباره طراحی برنامه‌های نوروزی برای دانش آموزان نیز گفت: برنامه‌های نوروزی دانش آموزان به صورت محتوایی در حال طراحی است که پس از آماده سازی و اعلام محتوا، زیرساخت‌ها آماده ‌شده و در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا، شبکه شاد از اسفند ماه سال ۹۸ پس از تعطیلی مدارس به دلیل شیوع ویروس کرونا راه اندازی شد، در واقع برای اولین بار در تاریخ آموزش کشور پلتفرم اختصاصی با مالکیت انحصاری آموزشی راه ایجاد شد. در این شبکه معلمان و دانش آموزان می‌توانند به راحتی در فضایی امن و البته رایگان همچون فضای مدرسه با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.