نائینی مدیرعامل هلدینگ خدمات انفورماتیک راهبر شد
نائینی مدیرعامل هلدینگ خدمات انفورماتیک راهبر شد

آی‌سی‌تی نیوز – حمیدرضا نائینی طی مراسمی که روز گذشته در دفتر مرکزی هلدینگ راهبر برگزار شد، به مدیریت عامل این هلدینگ و نائب رئیس هیئت مدیره منصوب شدند. به گزارش روابط عمومی راهبر، در این مراسم احمد تولایی رئیس هیئت مدیره هلدینگ راهبر، ضمن تقدیر از خدمات و دستاوردهای عظیمی پور مدیرعامل سابق، حمیدرضا […]

آی‌سی‌تی نیوز – حمیدرضا نائینی طی مراسمی که روز گذشته در دفتر مرکزی هلدینگ راهبر برگزار شد، به مدیریت عامل این هلدینگ و نائب رئیس هیئت مدیره منصوب شدند.
به گزارش روابط عمومی راهبر، در این مراسم احمد تولایی رئیس هیئت مدیره هلدینگ راهبر، ضمن تقدیر از خدمات و دستاوردهای عظیمی پور مدیرعامل سابق، حمیدرضا نائینی را سکاندار جدید این هلدینگ کردند.
نائینی دانش آموخته دکتری مدیریت از دانشگاه علم و صنعت بوده و پیش از این مدیرعامل و عضو هیئت مدیره هلدینگ فن آوا و همینطور رئیس هیئت مدیره فن آوا کارت بوده و قبل از آن نیز در سطوح مختلف برنامه ریزی و نظارت راهبردی این هلدینگ مشغول به کار بوده است. معاونت برنامه‌ریزی شرکت ایران‌ارقام و دبیری هیات‌مدیره این شرکت از دیگر سوابق اوست.

هلدینگ خدمات انفورماتیک راهبر یکی از زیر مجموعه‌های شرکت سرمایه گذاری غدیر(از بزرگترین شرکت‌های سرمایه گذاری چند رشته ای کشور) محسوب می گردد که با حدود۳۰ سال فعالیت مستمر در بخش های مختلف صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور از جمله انتخابات الکترونیکی،خدمات فنی و مهندسی و نرم افزار، به تازگی به عنوان اپراتور اول خدمات دولت الکترونیک(PGSB) نیز برگزیده شده است.