آی‌سی‌تی نیوز – معاون فنی تامین اجتماعی گفت: افزایش تعداد مراجعات به سامانه نسخه نویسی الکترونیک باعث کندی در سیستم است. به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان معاون فنی تامین اجتماعی گفت: قطعی سیستم به صورت سراسری نبوده و فقط کندی در برخی از مراکز وجود داشته که این کندی به دلیل استفاده بیش از حد […]

آی‌سی‌تی نیوز – معاون فنی تامین اجتماعی گفت: افزایش تعداد مراجعات به سامانه نسخه نویسی الکترونیک باعث کندی در سیستم است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان معاون فنی تامین اجتماعی گفت: قطعی سیستم به صورت سراسری نبوده و فقط کندی در برخی از مراکز وجود داشته که این کندی به دلیل استفاده بیش از حد در داروخانه‌ها و مراکز درمانی بوده است.

به گفته زراعتی امروز به پایداری سیستم رسیده‌ایم و قطعی‌های مربوط به چند روز اخیر برطرف شده است.

نسخه نویسی الکترونیک از اول دی ماه سال جاری آغاز شد و چند روزی است که این سامانه با اختلال و کندی رو به رو شده است.

 

پاسخ سازمان تامین اجتماعی به مشکلات سیستم درمان الکترونیک
در همین رابطه اعلام شد؛ پرتال معاونت درمان سازمان تأمین اجتماعی که در دو روز گذشته با کندی مقطعی در برخی مراکز مواجه شده بود؛ با تمهیدات اتخاذ شده و تعامل با سایر دستگاه‌ها، در اکثر مراکز پایدار شده و مشکلات موجود نیز با سرعت در حال بررسی و مرتفع شدن است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، کندی مقطعی ایجاد شده در پرتال معاونت درمان که در دو روز اخیر باعث ایجاد مشکلاتی برای برخی مراجعان شده بود؛ با تلاش متخصصین فناوری اطلاعات و همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط، در مسیر پایداری کامل بوده و وضعیت پرتال به صورت لحظه‌ای در حال رصد و پیگیری است.

لازم به یادآوری است از ابتدای دی‌ماه تمامی اقدامات لازم برای ارائه سرویس پایدار و مناسب سامانه نسخه الکترونیک اتخاذ شده و فرآیند بهبود و تکامل سامانه‌ها نیز به سرعت و با تمام امکانات و ظرفیت درحال انجام است.

گفتنی است که امروز بیمه شدگان سازمان تامین اجتماعی در هنگام مراجعه به داروخانه، با کاغذی پشت پیشخوان پذیرش رو‌به‌رو شدند که از قطعی سیستم نسخه نویسی حکایت داشت.