آی‌سی‌تی نیوز – مقامات سنگاپوری روز دوشنبه دستورالعمل‌هایی را صادر کردند که ارائه‌دهندگان خدمات معاملاتی ارز رمز را از تبلیغ گسترده خدمات خود به عموم مردم محروم می‌کند. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این کار بخشی از تلاش‌های دولت سنگاپور برای محافظت از سرمایه‌گذاران خرد در برابر خطرات احتمالی خرید و فروش […]

آی‌سی‌تی نیوز – مقامات سنگاپوری روز دوشنبه دستورالعمل‌هایی را صادر کردند که ارائه‌دهندگان خدمات معاملاتی ارز رمز را از تبلیغ گسترده خدمات خود به عموم مردم محروم می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، این کار بخشی از تلاش‌های دولت سنگاپور برای محافظت از سرمایه‌گذاران خرد در برابر خطرات احتمالی خرید و فروش ارز رمزها اعلام شده است.

سنگاپور به علت فعالیت گسترده شرکت‌های ارز رمز و نیز قوانین و مقررات شفاف و همین طور محیط عملیاتی شناخته شده یکی از مقاصد محبوب برای خرید و فروش و تبادل ارز رمزها محسوب می‌شود ولی نوسان شدید قیمت ارز رمزها باعث شده تا مسئولان این کشور تبلیغات برای این پدیده را محدود کنند.

دولت این کشور قبلاً هم هشدار داده بود که تبادل ارزهای دیجیتال و خرید و فروش آنها کار پرخطری است و برای عموم مردم مناسب نیست و ممکن است منجر به از دست رفتن سرمایه‌های آنها شود.

بر اساس این دستورالعمل‌ها شرکت‌ها نباید برای بازاریابی گسترده یا تبلیغات ارزهای دیجیتال در سنگاپور اقدام کرده و تنها می‌توانند از طریق وب سایت‌های شرکت‌ها، برنامه‌های کاربردی تلفن همراه یا حساب‌های رسمی رسانه‌های اجتماعی خود بازاریابی یا تبلیغ کنند. علت این امر پرخطر بودن تجارت ارزهای رمز پایه و عدم اشاره به این موضوع در اکثر تبلیغات مرتبط با آن دانسته شده است.