پیام تسلیت مدیرعامل بانک ملی ایران در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی
پیام تسلیت مدیرعامل بانک ملی ایران در پی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی
دکتر محمدرضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران در پیامی درگذشت حجت الاسلام والمسلمین سید محمود دعایی یار دیرین امام خمینی(ره) و رهبری و سرپرست موسسه مطبوعاتی اطلاعات را به خانواده مکرم آن مرحوم، رهبر معظم انقلاب، جامعه رسانه‌ای کشور و عموم دوستدارانش تسلیت گفت.

متن پیام مدیر عامل بانک ملی ایران به شرح زیر است:
بسمه تعالی
إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ
ارتحال ناگهانی و خبر درگذشت یار و شاگرد دیرین امام راحل عظیم الشان، یاور همیشگی انقلاب اسلامی و مقام معظم رهبری، استاد انسانیت و اخلاق حجت الاسلام والمسلمین جناب حاج سید محمود دعایی که عمر پر برکت خویش را در راه مجاهدت و خدمت به اسلام، امام و انقلاب و فرهنگ و رسانه سپری نمود، موجب تاثر فراوان گردید و همه دوستدارانش را درماتمی بزرگ نشاند.
ایشان روحانی مجاهدی بود که در سال‌های عمر با برکت خویش تلاش کرد تا به سیره و منش امام خمینی به راه خود ادامه دهد و با پایمردی و ایستادگی همواره در کنار مردم و مطالبات آنان باقی ماند و هم زمان با سالگرد رحلت ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام پانزد خرداد به عنوان یک پیشکسوت مطبوعاتی ندای حق تعالی را لبیک گفت و به همه یاران شهید و دوستان فرهیخته و انقلابی خویش پیوست.
مرحوم سید محمو دعایی با سوابق درخشان انقلابی و با حضور پیوسته و همیشگی در تمام دوران های انقلاب و جنگ تحمیلی ذخیره معنوی بزرگی برای آخرت خود کسب نمود.
اینجانب درگذشت این شخصیّت خدوم و مردمی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، خانواده‌ مکرّم و دیگر بازماندگان محترم ایشان، دوست‌داران و همکاران آن عزیز و اصحاب فرهنگ و هنر تسلیت می گویم و از خداوند متعال، علوّ درجات و رحمت واسعه را برای آن فقید سعید طلب می کنم.
روحش شاد و یادش گرامی باد.