خلاء سامانه درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی
خلاء سامانه درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی
مدیرعامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی، ایجاد سامانه جامع درمان بیمه شدگان تامین اجتماعی را نیازمند توسعه نسخه الکترونیک دانست.

دامون خدابنده در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: باید به سمتی برویم که ببینیم حمایت‌های طولانی مدت کجا سود دارد و برای هر کدام از دو طرف یعنی بیمه و بیمه شدگان؛ این موارد را با سیستم‌های نوین حل کنیم.

وی ادامه داد: امروز نمی‌توان گفت که با نگاه ۵۰ سال پیش مردم را بیمه می‌کنند، بلکه در نگاه جدید بیمه‌ای باید هر کسی بداند در ازای هزینه‌ای که می‌کند از چه منافعی برخوردار خواهد شد.

خدابنده افزود: در حال حاضر اگر بزرگ‌ترین صندوق‌های اقتصادی کشور به دنبال فرآیند شفاف سازی منابع و اطلاعات هستند، باید استفاده حداکثری از فناوری اطلاعات را در دستور کار داشته باشند.

وی به اقداماتی که در حوزه درمان انجام شده است، اشاره کرد و گفت: توسعه نسخه الکترونیک و ایجاد سامانه جامع درمان کشور که به نوعی توسعه نسخه الکترونیک و سیستم‌های هوشمند بیمارستانی و در مباحث بیمه‌ای متمرکز شدن سرویس‌های بیمه‌ای که یک بار با اقدامات خوبی که سال‌های گذشته انجام شده در سطحی اتفاق افتاده و ما امروز سطح تکمیلی آن را انجام می‌دهیم که به نوعی بسیاری از فعالیت‌ها به صورت غیرحضوری انجام می‌شود.

خدابنده افزود: همچنین توسعه موبایلی سازمان تأمین اجتماعی نیز در حال تکمیل و توسعه است.

مدیرعامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی گفت: به روز رسانی زیرساخت‌های ارتباطی و تسهیل در افزایش کارایی سیستم‌ها و تسهیل در دسترس پذیری سیستم‌های بیمه‌ای و درمانی، از دیگر برنامه‌های سازمان است که دنبال می‌کنیم.

خدابنده تاکید کرد: شعار ما رفتن به سمت تأمین اجتماعی هوشمند است که نیازمند زیرساخت‌های بسیار و نگاه جدیدی است که بتوانیم استارت آن را بزنیم و در این مسیر حرکت کنیم.