لنز ایرانسل لیگ ملت‌های والیبال را زنده پخش می‌کند
لنز ایرانسل لیگ ملت‌های والیبال را زنده پخش می‌کند
دیدارهای تیم ملی والیبال مردان ایران در رقابت‌های «لیگ ملت‌ها»، به صورت زنده از لنز ایرانسل پخش می‌شود.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۲ در گروه مردان، از ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ آغاز شده و دوم مردادماه با معرفی تیم‌های برتر به پایان می‌رسد. در گروه مردان، ۱۶ تیم برزیل، لهستان، فرانسه، آمریکا، اسلوونی، صربستان، آرژانتین، ایتالیا، کانادا، ایران، ژاپن، چین، آلمان، هلند، بلغارستان و استرالیا حضور دارند.

دیدارهای تیم ملی ایران در این رقابت‌ها، از طریق شبکۀ «لنز اسپورت پلاس» در لنز ایرانسل، به نشانی Lenz.ir به صورت زنده پخش می‌شود.

کاربران ایرانسلی لنز، می‌توانند به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک، این برنامه را با تعرفۀ تمام‌بهای اینترنت مشاهده کنند.

اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، است که کاربران می‌توانند آن را بدون هزینه دانلود کنند و هر لحظه و هر کجا، به مجموعه‌ای از جدیدترین فیلم‌ها و سریال‌های ایرانی و خارجی (دوبله و با زیرنویس فارسی)، برنامه‌های زندۀ تلویزیونی، پخش مستقیم مسابقه‌های ورزشی (پخش زنده فوتبال، پخش زنده شبکه سه و…) پادکست، کتاب‌های صوتی، موسیقی و آلبوم‌های جدید و… روی گوشی تلفن همراه یا در منزل روی تلویزیون دسترسی داشته باشند.

از جمله امکانات اپلیکیشن لنز، تلویزیون اینترنتی ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، می‌توان به ایجاد دسترسی به مجموعۀ عظیمی از فیلم‌ها، سریال‌ها، آلبوم‌های موسیقی و برنامه‌های مستند ایرانی و خارجی، پخش زندۀ برنامه‌های تلویزیونی، مسابقات و برنامه‌های ورزشی و فرهنگی، امکان ضبط خودکار برنامه‌های زنده تلویزیون در زمان‌بندی از پیش تعیین‌شده، امکان مشاهدۀ جدول برنامه‌های پخش‌شده از شبکه‌های مختلف تلویزیون، امکان مشاهدۀ برنامه‌ها در بخش آرشیوها تا هفت روز بعد از پخش زنده، امکان افزودن برنامه‌های مورد علاقه کاربر به فهرست «علاقه‌مندی» و دسترسی آسان‌تر به آنها اشاره کرد.