آی‌سی‌تی نیوز – دبیر برنامه‌های مجازی دهه فجر در سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: این سازمان با تولید محتوای مناسب و جذاب در شبکه شاد برای ایام دهه فجر درصدد برقراری ارتباط مناسب با دانش‌آموزان در سراسر کشور است. احسان آگاه منافی در گفت و گو با ایرنا افزود: چند برنامه به مناسبت دهه […]

آی‌سی‌تی نیوز – دبیر برنامه‌های مجازی دهه فجر در سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: این سازمان با تولید محتوای مناسب و جذاب در شبکه شاد برای ایام دهه فجر درصدد برقراری ارتباط مناسب با دانش‌آموزان در سراسر کشور است.

احسان آگاه منافی در گفت و گو با ایرنا افزود: چند برنامه به مناسبت دهه فجر برای دانش‌آموزان در استان‌های سازمان بسیج دانش‌آموزی در ۲ بخش نماهنگ هشتک هماوا و میثاق‌نامه تهیه شده است.

وی درباره برنامه هشتک هماوا توضیح داد: در این برنامه با بهره مندی از ظرفیت دانش آموزان کلیپی تهیه می شود که دانش آموزان در آن به مناسبت دهه فجر همخوانی می‌کنند.

دبیر برنامه‌های مجازی دهه فجر در سازمان بسیج دانش آموزی کشور خاطرنشان کرد: همچنین یک میثاق نامه به مناسبت دهه فجر آماده و به استان‌ها ابلاغ شده است. میثاق نامه سازمان بسیج دانش‌آموزی توسط دانش‌آموزان قرائت می‌شود.

منافی یادآور شد: همچنین قرار است ۲ شعر و آهنگ معروف در مورد کشور عزیزمان ایران از طریق خوانش یک بخشی خوانندگی شود و یک کلیپ کلی با این مضمون تهیه شود.

وی افزود: استان‌ها کلیپ‌های تهیه شده را برای سازمان بسیج دانش آموزی ارسال می‌کنند و اثرات برتر در کانل شاد قرار می‌گیرد تا با رای دانش‌آموزان بهترین آثار انتخاب شود.

دبیر برنامه‌های مجازی دهه فجر در سازمان بسیج دانش آموزی کشور با بیان اینکه روزشمار دهه فجر تهیه شده است، اظهار داشت: براساس هماهنگی انجام شده، هر روز ۱۱ کلیپ و محتوا به فراخور اتفاقات دهه فجر با ارتباط دانش آموز در کانال بارگذاری می‌شود.

منافی گفت: همچنین مسوولان بسیج دانش آموزی قرار است ۱۰ کلیپ ۲ دقیقه‌ای درخصوص اتفاقات دهه فجر با هدف امیدآفرینی و تشکیل دستاوردهای انقلاب برای دانش آموزان تهیه کنند.

وی ادامه داد: یک برنامه فرهنگی ورزشی با عنوان فوتسال جام شهدای دانش آموز نیز برگزار می‌شود که چهارمین دوره این مسابقات با نام شهید حاج قاسم سلیمانی است. این برنامه برای بخش فضای مجازی در نظر گرفته شده که محتوای آن در بحث مسابقات استان‌ها و بستر فضای مجازی است.

به گزارش ایرنا، سازمان بسیج دانش‌آموزی هر ساله به مناسبت دهه فجر و پیروزی انقلاب اسلامی برنامه‌هایی را برای آشنایی بیشتر دانش آموزان با رویدادهای این ایام برگزار می‌کند. امسال بیشتر این برنامه‌ها به دلیل شیوع ویروس کرونا در فضای مجازی در اختیار دانش آموزان قرار می‌گیرد.