آی‌سی‌تی نیوز – کارگاه‌های آموزشی اینوتکس آکادمی هم زمان با دهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ اردیبهشت ماه با حضور صاحب‌نظران اکوسیستم فناوری و نوآوری، دانشجویان و استارتاپ‌ها برگزار می‌شود. به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، با اعلام دبیرخانه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱، علاقه مندان تا چهارم اردیبهشت ماه می توانند برای ثبت نام و حضور در […]

آی‌سی‌تی نیوز – کارگاه‌های آموزشی اینوتکس آکادمی هم زمان با دهمین نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ اردیبهشت ماه با حضور صاحب‌نظران اکوسیستم فناوری و نوآوری، دانشجویان و استارتاپ‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی پارک فناوری پردیس، با اعلام دبیرخانه نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱، علاقه مندان تا چهارم اردیبهشت ماه می توانند برای ثبت نام و حضور در بخش آکادمی این نمایشگاه اقدام کنند.

اینوتکس آکادمی بخشی از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ است که در آن به آموزش و انتقال مفاهیمی چون کارآفرینی و کسب‌وکار پرداخته می‌شود. کارگاه‌های اینوتکس آکادمی باحضور صاحب‌نظران اکوسیستم فناوری و نوآوری، دانشجویان و استارتاپ‌ها برگزار می‌شود.

این دوره‌ها به صورت متمرکز برای آموزش تکنیک‌ها و مهارت‌های لازم برای رشد و توسعه فناوران، نوآوران و کسب و کار آنها برگزار می‌شود.

«نقشه راه توسعه بین‌المللی کسب و کارها»، «اعتبار سنجی ایده و ساخت MVP»، «نوآوری در مدل کسب و کار در دنیای امروز» و «BABOK در فضای کسب و کار ایران» از موضوعاتی است که در اینوتکس آکادمی به شرکت‌کنندگان آموزش داده می‌شود.

اینوتکس آکادمی هم زمان با دهمین نمایشگاه بین‌المللی فناوری و نوآوری از ۲۸ تا ۳۱ اردبیهشت‌ماه ۱۴۰۰ در سالن اجتماعات مجتمع سراج پارک فناوری پردیس برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان در اینوتکس آکادمی می‌توانند به‌صورت رایگان از نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۱ بازدید کنند.

علاقه‌مندان برای شرکت در این کارگاه‌های آموزشی می‌توانند تا چهارم اردیبهشت‌ماه در اینوتکس آکادمی به آدرس http://www.inotex.com/academy ثبت نام کنند.