تیک آبی مسیح بعد از ۱۶ سال
تیک آبی مسیح بعد از ۱۶ سال
آی سی تی نیوز -آی سی تی نیوز - خبر خرید اشتراک ماهانه توئیتر باعث شد تا کاربر قدیمی توئیتر بعد از 16 سال تیک آبی را بگیرد.

به گزارش فارس به نقل از اینسایدر، چند روزی است که ایلان ماسک مدیریت توئیتر را بدست گرفته و در این مدت تغییراتی در این شبکه اجتماعی رخ داده است. یکی از این تغییرات اعطای تیک آبی به کاربران در ازای خرید اشترایک سرویس توئیتر آبی است.

خرید تیک آبی باعث شد که اکنون یکی از کاربران قدیمی توئیتر بتواند پس از نزدیک به ۱۶ سال، برای حساب عیسی مسیح در تیک آبی بگیرد.

صاحب این حساب گفته: حساب Jesus در سال ۲۰۰۶ ایجاد شد و از آن برای انتشار توئیت‌های بامزه در نزدیکی اعیاد مسیحیان استفاده می کنم. قبلا چندین بار درخواست دریافت تیک آبی داده بودم، اما این شبکه اجتماعی این درخواست را رد کرده بود.

صاحب این حساب به سیستم جدید توئیتر معترض است و در این باره نوشته: من حساب عیسی مسیح را در توییتر تأیید کردم تا نشان دهم این سیستم جدید تأیید حساب، چقدر مضحک است. من که عیسی مسیح نیستم و البته او هم حساب توئیتری ندارد، پس چگونه این حساب تأیید می‌شود؟ منطقی نیست.

طبق خبر اینسایدر این کاربر گفته که نمی دانم با حساب چکار کنم و ای کاش می توانستم بگویم یک طرح جامع دارم، اما صادقانه بگویم، من فقط با آن کار می کنم و از این حساب برای انتشار محتوای خنده داری استفاده می کند هرچند خطراتی را نیز برایش دارد. او مدعی شده به این دلیل که پیام های تهدیدآمیز دریافت می کند و حتی تهدید به مرگ هم شده، می خواهد همچنان ناشناس باقی بماند.