پاسخ وزیر ارتباطات به ماجرای تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت مخابرات
پاسخ وزیر ارتباطات به ماجرای تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت مخابرات
آی سی تی نیوز -سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در نشست این کمیسیون توضیحاتی را پیرامون دلیل عدم اجرای قانون برای تبدیل وضعیت ایثارگران در شرکت مخابرات ایران ارائه داد.

مجید انصاری در گفت‌ وگو با خانه ملت، در تشریح دستورکار روز سه شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: شرکت مخابرات ایران مصوبه مجلس برای تبدیل وضعیت ایثارگران را اجرا نمی‌کند به همین دلیل از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دعوت کردیم که در این نشست حضور پیدا کند.

نماینده ممسنی و رستم در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات معتقد بود که ما در شرکت مخابرات یک کرسی از ۵ کرسی‌های تصمیم‌گیر را داریم یعنی سهم این وزارتخانه یک بیستم که با آن موافقت کردیم.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: در نهایت قرار شد که سهام داران اصلی شرکت مخابرات در دو هفته آینده به کمیسیون دعوت شوند که راهکار و ساز وکاری را برای اجرای این مصوبه در شرکت مخابرات ارائه دهند.

رییس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونانش، مسئولان شرکت مخابرات ایران و بنیاد شهید و امور ایثارگران و اعضای فراکسیون ایثارگران مجلس حضور داشتند.