<span style='color:#787878;font-size:12px;'>در پاسخ به حمله سایبری و شیطنت یک شبکه ضد ایرانی:</span><br/>قائمی ادعای پاکسازی شهرداری از نفوذی‌ها را تکذیب کرد
<span style='color:#787878;font-size:12px;'>در پاسخ به حمله سایبری و شیطنت یک شبکه ضد ایرانی:</span><br/>قائمی ادعای پاکسازی شهرداری از نفوذی‌ها را تکذیب کرد
در ادامه تقسیم کار حمله سایبری به سامانه‌های شهرداری تهران، حالا بخش خبرپراکنی و رسانه‌ای جریان‌های ضد ایران و سازمان‌دهنده حملات سایبری وارد حلقه تکمیل و تداوم این ماموریت شده‌اند و در راستای همین ماموریت با جعل اخبار و جریان‌سازی رسانه‌ای، اقدامات برای بهره‌برداری‌های سیاسی و امنیتی از این ماجرا در دستور کار قرار دارد که این مهم نیازمند هشیاری مدیران و متولیان حوزه شهری است.

در جدیدترین این تلاش‌ها، یکی از رسانه‌های ضد ایرانی، اقدام به انتشار متنی به نقل از علی‌اصغر قائمی عضو شورای شهر کرد و به نقل از وی مدعی شد که در خصوص حملات سایبری اخیر، شهرداری باید از نفوذی‌ها پاکسازی شود!
نظر به اهمیت موضوع، ماجرا را از عضو منتخب شورای ششم شهر تهران یعنی علی اصغر قائمی پیگیر شدیم.
نظرات قائمی در خصوص حمله سایبری به سامانه‌های شهرداری تهران از آن جهت اهمیت دارد که وی از نخستین مدیران و بنیانگذاران سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران است و با مباحث این عرصه به شکل فنی و تخصصی آشنایی و اشراف دارد.
قائمی در خصوص متن مورد ادعا از سوی یک شبکه ضد ایرانی با تکذیب قطعی و دروغ بودن نقل قول منتسب به وی در این شبکه معارض و ضد ایرانی گفت: واقعیت آن است که حمله سایبری انجام شده به سامانه‌های شهرداری اتفاق خوبی نبود که در صحن شورای شهر نیز از سوی بنده و دیگر اعضا مورد نقد و تذکر قرار گرفت. اما نقل قول مذکور به هیچ وجه از سوی بنده مطرح نشد.
وی در توضیح بیشتر گفت: تذکری که من امروز در صحن شورا دادم این بود که این اتفاق خوبی نبود و تلاش شد تا با ایجاد اختلال در خدمت‌رسانی به مردم، خسارت وارد شود. لذا ما باید از این حادثه درس‌های لازم را گرفته و اقدامات ایجابی در دستور کار قرار گیرد.
رییس اسبق سازمان فاوای شهرداری گفت: ارتقای امنیت در سامانه‌های شهرداری و خدمات‌رسان به مردم موضوع دیگری بود که در تذکرات خود مطرح کردم و خواستار جذب نیروی متخصص و کارشناسان لازم در این حوزه شدم.
عضو شورای شهر در خصوص لزوم ثبات مدیریتی در سازمان تخصصی و مهم فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران نیز گفت: حدود یک ماه قبل نیز موضوع اداره این سازمان با احکام سرپرستی و لزوم ثبات مدیریتی را مورد تذکر قرار داده و اکنون نیز تاکید می‌شود که باید هر چه سریع‌تر نسبت به تعیین تکلیف مدیریتی در سازمان فاوای شهرداری تهران اقدام شود.