فیروزآبادی: کار بزرگی در تحقق شبکه ملی اطلاعات انجام شد
فیروزآبادی: کار بزرگی در تحقق شبکه ملی اطلاعات انجام شد
دبیر شورای عالی فضای مجازی گفت: در زیرپروژه‌های شبکه ملی اطلاعات در بخش ICT کار بزرگی که در این دولت انجام شد این بود که کار را شاخص‌ بندی کردیم تا بتوانیم از میزان پیشرفت پروژه ارزیابی داشته باشیم.

به گزارش فارس، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی در حاشیه کنفرانس ظرفیت شبکه ملی اطلاعات در پاسخ به سوالی درباره میزان پیشرفت شبکه ملی اطلاعات و رضایت شورای عالی فضای مجازی از آن، اظهارداشت: اشکالی که در سند شبکه ملی اطلاعات وجود داشت با آخرین سند شورای عالی رفع شود. به این صورت که پروژه ریز شد و تمامی زیرپروژه های شبکه ملی اطلاعات به ویژه در حوزه ict مشخص شد.

وی افزود: در حوزه زیرپروژه های شبکه ملی اطلاعات در بخش ict کار بزرگی که در این دولت انجام شد این بود که کار را شاخص‌ بندی کردیم تا بتوانیم از میزان پیشرفت پروژه ارزیابی داشته باشیم. ساعت ها کار کارشناسی مشترک بین مرکز ملی فضای مجازی و وزارت ارتباطات در این باره انجام شده است.

وی ادامه داد: امیدواریم به اهدافی که تعیین کردیم، با گام‌های استواری که قرار است برداشته شود و با بودجه‌ای که اختصاص می یابد و در اختیار وزارتخانه گذاشته می شود، بتوانیم به اهداف مورد نظر برسیم.