دریافت وجه بابت بروزرسانی سامانه سپهتن تخلف است
دریافت وجه بابت بروزرسانی سامانه سپهتن تخلف است
طبق اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای و شرکت صنایع الکترونیک ایران، پرداخت هر گونه وجه بابت بروزرسانی سامانه سپهتن مطلقا ممنوع است.

کانون و انجمن صنفی رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده‌ ای بخش مسافر استان فارس و شیراز اعلام کرد: طبق اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای و شرکت صنایع الکترونیک ایران، پرداخت هر گونه وجه بابت بروزرسانی سامانه سپهتن مطلقا ممنوع است.

به گزارش تین نیوز، در اطلاعیه کانون و انجمن صنفی رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده‌ای بخش مسافر استان فارس و شیراز آمده است: طبق اعلام سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ ای و شرکت صنایع الکترونیک ایران، پرداخت هر گونه وجه بابت بروزرسانی سامانه سپهتن مطلقا ممنوع است.

رانندگانی که در طول چند روز گذشته از این بابت وجوهی پرداخت کرده اند، اطلاعات تکمیلی به زودی اعلام خواهد شد.

پرداخت وجه بابت بروزرسانی سامانه سپهتن ممنوع است و قطعا با متخلفان و مجری اخذ کننده وجه برخورد قاطع قانونی خواهد شد و مبالغ اخذ شده بازگردانده می‌شود.»

پیش از این نیز، کانون و انجمن صنفی رانندگان ناوگان حمل و نقل جاده‌ ای مسافر استان فارس و شیراز اعلام کرده بود: با توجه به اینکه مدت زمان کوتاهی تا راه اندازی سامانه سپهتن در محورهای مواصلاتی کشور باقی مانده است، رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل جاده‌ ای مسافر استان فارس و شیراز برای به روزرسانی سامانه سپهتن ناوگان اقدام کنند.

در اطلاعیه منتشر شده از سوی این کانون از رانندگان و مالکان ناوگان حمل و نقل مسافر استان فارس خواسته شده بود: به قید فوریت، جهت جلوگیری از بروز مشکلات (مسدود شدن کارت هوشمند ناوگان، توقیف مدارک در پاسگاه های پلیس راه) نسبت به بروزرسانی سامانه سپهتن ناوگان خود اقدام نمایند.