تلاش برای یکپارچه سازی درگاه‌های تأمین اجتماعی
تلاش برای یکپارچه سازی درگاه‌های تأمین اجتماعی
مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی گفت: طی سال‌های اخیر تمام تلاش خود را در راستای یکپارچه سازی درگاه‌ها به کار برده و موفق شدیم در اردیبهشت ماه سال جاری سامانه دریافت لیست حق بیمه کارفرمایان را به درگاه سامانه غیرحضوری متصل کنیم.

به گزارش فارس، محمد حسین زراعتی، مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی در حاشیه نشست خبری با رسانه‌ها، با اشاره به تلاش سازمان برای به روز رسانی سامانه‌ها ابراز کرد: طی سال‌های اخیر تمام تلاش خود را در راستای یکپارچه سازی درگاه‌ها به کار برده و موفق شدیم در اردیبهشت ماه سال جاری سامانه دریافت لیست حق بیمه کارفرمایان را به درگاه سامانه غیرحضوری متصل کنیم.

وی افزود: سامانه قدیمی بر اساس پلتفرم مربوط به سنوات گذشته تهیه شده بود که مسائلی چون سوءاستفاده و مشکلات خاصی در سامانه وجود داشت که آن اشکالات برطرف شده است.

مدیر فناوری و تحول دیجیتال سازمان تامین اجتماعی گفت: این موضوع در بهبود تعامل ما با دستگاه‌ها موثر است. در ابلاغ های کارفرمایان همواره مشکل داشتیم برخی از طریق ایمیل و برخی دستی انجام می‌شد که اکنون تمام ابلاغ ها در سامانه قرار می‌گیرد. تقریبا همه کارگاهها لیست حق بیمه را ارائه کرده اند.

وی ادامه داد: روز گذشته رکورد دریافت لیست را شاهد بودیم و ۱۲۷ هزارو ۵۰۰ لیست در ۲۴ ساعت آخر ماه دریافت و بارگذاری ۳۵۰ لیست در دقیقه را ثبت کردیم.