آی‌سی‌تی نیوز – معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از ارائه خدمات مالیاتی به مردم و مودیان به کمک پنجره واحد خدمات الکترونیک خبر داد. به گزارش سازمان امور مالیاتی، «هادی خانی» اظهار داشت: از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک، مجموعه‌ای از خدمات مالیاتی به مردم و مودیان به طور متمرکز و به طور […]

آی‌سی‌تی نیوز – معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور از ارائه خدمات مالیاتی به مردم و مودیان به کمک پنجره واحد خدمات الکترونیک خبر داد.

به گزارش سازمان امور مالیاتی، «هادی خانی» اظهار داشت: از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک، مجموعه‌ای از خدمات مالیاتی به مردم و مودیان به طور متمرکز و به طور الکترونیک ارایه می‌شود.

وی افزود: پرونده الکترونیک مودی، فرایند کامل پرداخت مالیات بر نقل و انتقال املاک، فرایند کامل پرداخت مالیات بر اجاره املاک و مستغلات و همچنین ارایه گزارش وضعیت بدهکاری مالیاتی و ممنوع الخروجی خدماتی است که از طریق پنجره واحد خدمات الکترونیک ارائه می‌شود.

معاون فناوری‌های مالیاتی سازمان امور مالیاتی در خصوص پرونده الکترونیک مودی گفت: در قالب این سامانه، مودیان می‌توانند در هر زمان و مکان، اظهارنامه‌های تمامی منابع مالیاتی، همه اطلاعات مرتبط با پرداخت‌های انجام شده، اطلاعات ثبت نام‌های انجام شده، خلاصه تمامی پرونده‌های مالیاتی مودی، تمامی قبوض مالیاتی صادره، اوراق تشخیص، قطعی و آرای هیات‌های مرتبط با پرونده، دعوت به هیات و ارایه انواع اظهارنامه‌های فصلی و سالانه در قالب پنجره واحد خدمات مودیان را مشاهده کنند.

وی تصریح کرد: با الکترونیکی شدن خدمات مالیاتی، ارتباط مودیان با ادارات مالیاتی به کمترین میزان کاهش یافته و شهروندان در یک بستر سریع، قابل اطمینان و بدون پیچیدگی های مرسوم، از آخرین وضعیت پرونده مالیاتی خود و سایر خدمات الکترونیک مالیاتی بهره‌مند خواهند شد که این امر منجر به افزایش رضایت‌مندی مودیان، ارتقای سلامت نظام اداری وکاهش مصرف کاغذخواهد شد.

به گزارش ایرنا، تنها مرجع ارائه خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور، پرتال سازمان به آدرس WWW.INTAMEDIA.IR یا درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان به آدرس MY.TAX.GOV.IR بوده و همچنین سرشماره پیام کوتاه سازمان امور مالیاتی کشور، شماره ۵۰۰۰۵۱۵۲۶ است.