آی‌سی‌تی نیوز – بخش «سوابق تردد در طرح ترافیک» در سامانه تهران من همچنان اختلال دارد و امکان مشاهده سوابق به روز شده تردد شهروندان در محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش وجود ندارد. به گزارش تسنیم، طی هفته‌های اخیر به روزرسانی «سوابق تردد در طرح ترافیک» که در سامانه تهران من برای شهروندان قابل […]

آی‌سی‌تی نیوز – بخش «سوابق تردد در طرح ترافیک» در سامانه تهران من همچنان اختلال دارد و امکان مشاهده سوابق به روز شده تردد شهروندان در محدوده طرح ترافیک و طرح کاهش وجود ندارد.
به گزارش تسنیم، طی هفته‌های اخیر به روزرسانی «سوابق تردد در طرح ترافیک» که در سامانه تهران من برای شهروندان قابل نمایش است، دچار اختلال شده و اطلاعات به روز را به متقاضیان ارائه نمی‌کند؛ این امر موجب سردرگمی و مشکلاتی برای شهروندان شده است.

در این راستا سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران بیستم بهمن ماه اطلاعیه‌ای منتشر و اعلام کرد این وضعیت به دلیل اختلال فنی پیش آمده است. آنها در حال هماهنگی و رایزنی با دیگر همکاران دخیل در این موضوع در مجموعه‌ی شهرداری تهران هستند و تمام تلاش خود را معطوف به برطرف‌سازی این اختلال کرده و این تاخیر به‌زودی برطرف خواهد شد.

اما با گذشت ۱۹ روز از صدور اطلاعیه مذکور همچنان این مشکل پابرجاست و برخی شهروندان ضمن گلایه از وضعیت موجود، از مسئولان شهری خواستار تسریع در رفع این اختلال هستند.