جشنوارۀ «تماشاپلاس» چارخونه تا ۲ اردیبهشت ادامه دارد
جشنوارۀ «تماشاپلاس» چارخونه تا ۲ اردیبهشت ادامه دارد

آی‌سی‌تی نیوز – جشنوارۀ تماشای گروهی فیلم و سریال در چارخونۀ ایرانسل، با عنوان «تماشاپلاس» تا ۲ اردیبهشت ادامه دارد. به گزارش روابط عمومی ایرانسل، چارخونه، بازار جامع محتوای دیجیتال اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با اجرای جشنوارۀ دورهمی فیلم‌بازها با شعار «خیلی دور…اما خیلی نزدیک در چارخونه پلاس»، این امکان را برای علاقه‌مندان […]

آی‌سی‌تی نیوز – جشنوارۀ تماشای گروهی فیلم و سریال در چارخونۀ ایرانسل، با عنوان «تماشاپلاس» تا ۲ اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش روابط عمومی ایرانسل، چارخونه، بازار جامع محتوای دیجیتال اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، با اجرای جشنوارۀ دورهمی فیلم‌بازها با شعار «خیلی دور…اما خیلی نزدیک در چارخونه پلاس»، این امکان را برای علاقه‌مندان به تماشای گروهی فیلم و سریال فراهم کرده که تا ۲ اردیبهشت ماه، از طریق «تماشاپلاس»، فیلم و سریال ببینند، دوستان خود را به تماشای آن دعوت کنند و با کسب امتیاز، علاوه بر لذت تماشا، جایزه هم بگیرند.

«تماشاپلاس» ویژگی جدید چارخونه است که با استفاده از آن، کاربران می‌توانند به‌صورت همزمان، با دوستان خود فیلم ببینند و با استفاده از گزینۀ میکروفون، برای هم پیام‌صوتی بفرستند، شوخی کنند و یا حتی داستان فیلم را لو دهند. برای استفاده از تمامی این امکانات، نیاز به برنامۀ جانبی دیگری نیست و تمامی امکانات، در خود چارخونه قابل‌‌دسترسی است.

به ۵۰ نفر اولی که بیشترین امتیاز را در هر هفته داشته باشند، ۵۰۰هزار تومان اعتبار کیف پول دیجیتال هدیه تعلق می‌گیرد. بنابراین با دیدن فیلم‌های متنوع (حداقل به‌میزان یک ساعت)، به‌ازای هر یک دقیقه تماشای فیلم یا سریال، یک امتیاز به کاربر تعلق گرفته و شانس او برای دریافت هدیه، افزایش می‌یابد. همچنین کاربران چارخونه می‌توانند با دعوت دوستان خود از طریق لینک دورهمی که در ابتدای پخش هر فیلم قرار می‌گیرد و یا به وسیلۀ دکمۀاشتراک‌گذاری فیلم در صفحۀ فیلم مورد نظر، امتیاز خود را افزایش دهند و به ازای هر یک دقیقه تماشا توسط فرد دعوت‌شده، هر دو نفر، یک امتیاز دریافت کنند.

علاوه بر این، در طول جشنواره، روزهای مشخصی به‌عنوان سانس جایزه در نظر گرفته شده‌ است. اگر در این روزها، کاربر حداقل یک ساعت فیلم و سریال تماشا کند، در قرعه‌کشی روزانه چهار بن خرید یک میلیون تومانی کالای کمپینگ شرکت داده می‌شود.

همچنین تمامی کاربرانی که در طول مدت جشنواره، حداقل یک ساعت فیلم ببینند، در قرعه‌کشی ۳۰ صندلی کمپینگ شرکت داده می‌شوند.

مشترکان ایرانسل، نخستین ارائه‌دهندۀ ۵G و رکورددار سرعت اینترنت در ایران، می‌توانند بدون نیاز به خرید اشتراک چارخونه‌پلاس، در این جشنواره شرکت و با اینترنت تمام‌بها، فیلم‌ها و سریال‌های مورد علاقۀ خود را تماشا کنند.

اطلاعات بیشتر دربارۀ این جشنواره، در صفحۀ ویژۀ آن در وب‌سایت چارخونه، به نشانی campaign.charkhoneh.com/cinema در دسترس است.