ایلان ماسک این بار نام توئیتر را تغییر داد
ایلان ماسک این بار نام توئیتر را تغییر داد
آی سی تی نیوز - سند قضایی جدیدی نشان می‌دهد که شرکت توییتر در شرکتی با نام ایکس ادغام شده و این نام وجود ندارد.

به گزارش فارس به نقل از سوشال مدیا تودی، خبرهاحاکی از این است که حرکت بعدی توییتر می‌تواند شامل تغییر نام برنامه باشد، به طوری که اکنون به طور رسمی دیگر خبری از شرکت توییتر نیست و این شرکت به یک نهاد شرکتی دیگر به نام X Corp، تحت مالکیت ایلان ماسک تبدیل شده است.

این ادغام در اسناد دادگاه به عنوان بخشی از اقدامات قانونی در مقابل این برنامه آشکار شد و طبق این سند قضایی توییتر در شرکت X ادغام شده و دیگر وجود ندارد. ایکس یک شرکت خصوصی است که در نوادا ثبت شده و محل اصلی تجارت آن در سانفرانسیسکو کالیفرنیا است.

این تغییر به دیدگاه ماسک برای «برنامه همه چیز» باز می‌گردد، که او از آن به عنوان X یاد می‌کند. ماسک یو آر ال X.com را نیز به عنوان بخشی از برنامه‌ریزی آینده‌اش برای این برنامه در اختیار دارد.

 ایلان ماسک در مهرماه گذشته، حین نهایی کردن قرارداد خود برای خرید توییتر، تکرار کرد که X همچنان برنامه بلند مدت او برای این تجارت است. او در مورد ساخت اپلیکیشنی صحبت کرده که می‌تواند عملکردی مشابه و همه جانبه مانند وی چت ارائه دهد.

ماسک با پیشینه خود در پرداخت های دیجیتال، امیدوار است که عملکرد پرداخت را در توییت ها ادغام و انتقال وجه را به صورت رایگان در سراسر جهان آسان کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد که معتقد است پِی‌پَل، شرکتی که او در اوایل دهه ۲۰۰۰ در تاسیس آن نقش کلیدی ایفا کرد، نسخه نیمه راه چیزی است که او فکر می کند می تواند در پرداخت های آنلاین و امور مالی انجام شود.

ماسک در ابتدا یک استارتاپ بانکداری آنلاین به نام X.com را در سال ۱۹۹۹ تأسیس کرد که در نهایت توسط پی‌پل خریداری شد. او در مصاحبه ای با CBS در سال ۱۹۹۹ بینش بیشتری در مورد دیدگاه خود برای امور مالی دیجیتال ارائه کرد: به نظر می‌رسد هدف اصلی ساده‌سازی، پرداخت‌ها همراه با گزینه‌های مالی گسترده است، که همگی در یک برنامه واحد هستند که سپس به تسهیل‌کننده اصلی هویت دیجیتال شما تبدیل می‌شود.

 اما همانطور که متا با آزمایش‌های مختلف خود در مسیرهای مشابه، هم با مسنجر و هم با واتس‌اپ دریافته است، واداشتن سایر مناطق به پذیرش برنامه‌ها و فرآیندهای آنلاین برای چنین هدفی آسان نیست.