<span style='color:#787878;font-size:12px;'>در رویداد فینوهک مطرح شد:</span><br/>تکنو تجارت، پیشتاز در حمایت از کارآفرینی در حوزه فین تک
<span style='color:#787878;font-size:12px;'>در رویداد فینوهک مطرح شد:</span><br/>تکنو تجارت، پیشتاز در حمایت از کارآفرینی در حوزه فین تک
رویداد فینوهک، با حضور جمعی از مدیران شاخص کشور، فعالان حوزه استارت آپ و اصحاب رسانه در روز 8 مرداد در برج فناوری دانشگاه امیر کبیر و به میزبانی تکنوتجارت و فینوا برگزار شد.

این نشست که با هدف سرمایه گذاری و حمایت از تیم های فینتک و با شعار محوری “یک چالش بردار و با سرمایه گذار دست بده” برگزار خواهد شد اختتامیه ای پس از حدود ۲ ماه توانمندسازی شرکت کنندگان (با کارگته و منتورشیپ تیمی و فردی) را به دنبال خواهد داشت.
حمید علی محمدی، مدیر عامل تکنوتجارت در این برنامه ضمن اعلام آمادگی کامل در حمایت از ایده های برتر و تیم های منتخب این رویداد، به تشریح استراتژی های عملیاتی و توسعه فعالیت های تکنوتجارت در ۲ سال گذشته پرداخت و افزود: فعالیت شرکت تکنو تجارت با سرمایه گذاری خطرپذیر آغاز شد و این شرکت سرمایه گذار خطر پذیر شرکتی کامل (cvc) می باشد که همواره استارت آپ های تحت حمایت خود را با موفقیت به بازار ارزنده بانک تجارت ارتباط داده است.
علیمحمدی ضمن توضیح اینکه شرکت توسعه کسب و کار های نوگرای تجارت همواره فراتر از یک سرمایه گذار خطرپذیر عمل کرده است اضافه کرد که استارت آپ استودیوی بانک تجارت در سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و امسال نیز در این شرکت شاهد کلید خوردن شتابدهنده تکنوتجارت خواهیم بود.
مدیرعامل تکنو تجارت ضمن اشاره به نقشه راهی مشخص و مهندسی شده تمامی سرمایه گذاری های صورت گرفته طی دو سال اخیر را هدفمند و دقیق خواند.

در ادامه حمید علیمحمدی اذعان داشت که رویداد فینوهک بسیار حائز اهمیت می باشد چرا که در این رویداد مشارکت با ارزشی میان تکنوتجارت و فینوا شکل گرفته است. همچنین بازار بزرگ و پر فرصت بانک تجارت نیز در کنار مشتریان خاص بانک آینده می تواند زمینه ساز هم افزایی ارزنده ای شود.. معاملات الگوریتمی، اعتبارسنجی دیجیتال مشتریان حقوقی، مدلسازی رفتار مشتریان بانکی و مباحث مربوط به متاورس چالش‌هایی هستند که تکنوتجارت در فینوهک طرح کرده است.
وی اظهار کرد: “فکر می‌کنم چند ماه خوبی را در پیش خواهیم داشت چرا که برای سرمایه‌گذاری و همراهی با تیم‌ها آمادگی کامل داریم. همه استارت اپ‌هایی که ما تا به حال با آن‌ها کار کرد‌ه‌ایم یا به بازار ما متصل شده‌اند و یا در حال اتصال هستند و در این حوزه عملکرد مثبت سرمایه‌گذار خطرپذیر شرکتی (CVC) ما در تکنوتجارت کاملا مشهود است.”

 

blank

میزبانی تکنوتجارت از ایده های ناب و تیم های منتخب پس از رویداد:

مدیر عامل تکنوتجارت به امتیاز برخورداری از فضای کار اشتراکی اشاره کرد و گفت: “کارخانه نوآوری تجارت برای استقرار و فضای کار اشتراکی در نظر گرفته شده است و فاز اول این کارخانه نوآوری ظرف یک الی دو هفته آینده بهره‌بردای می‌شود. امیدوارم در ماه‌های آینده خبر‌های خوبی از آنجا بشنویم و بتوانیم علاوه بر سرمایه‌گذاری روی تیم‌های خوبی که برای چالش‌های ما طرح‌ ارائه داده‌اند، آنها را در فضای کار اشتراکی خود مستقر کنیم.”
علیمحمدی ضمن معرفی استارتاپ استودیوی تکنوتجارت بیان کرد: تیم کسب‌وکاری استودیوی ما در هکاتون فینوهک حضور دارد. ما می‌دانیم احتمال اینکه تیم‌ها بتوانند ظرف این مدت کوتاه روی چالش‌های موجود در فینوهک، کمینه محصول پذیرفتنی (MVP) مورد انتظار ما را تولید کنند، کم است. بنابراین استارتاپ استودیو هم از نظر فنی و هم از نظر کسب‌وکاری به تیم‌ها متصل می‌شود و با کمک افراد خبره سعی می‌کند تیم‌ها را چند پله از جایی که هستند بالاتر ببرد.
وی ادامه داد: خوشبختانه هر دو مجموعه برگزارکننده فینوهک، سرمایه‌گذار خطرپذیر (VC) دارند یعنی خروجی موفق یک راند می‌تواند راند ورودی یک شتابدهنده‌ دیگر باشد. بنابراین تیم‌ها تا مدت‌ها می‌توانند مطمئن باشند اگر منطبق بر انتظارات پیش روند، به سرمایه‌گذار نیازی نخواهند داشت و در راندهای بعدی هم ما می‌توانیم همراهشان باشیم.
علیمحمدی ضمن نوید همکاری تیم‌های برتر و شانس همکاری با بانک تجارت و زیر مجموعه‌های این بانک بیان کرد: ما در تکنوتجارت کاملا رفتار سرمایه‌گذار خطرپذیر شرکتی (CVC) را داریم و به صورت سرمایه‌گذار خطرپذیر (VC) سرمایه‌گذاری نمی‌کنیم که از یک راندی به بعد از فرایند خارج شویم. تقریبا تمام تیم‌هایی که روی آن‌ها سرمایه‌گذاری کردیم در حال حاضر به نحوی به بانک و یا مشتریان بانک تجارت متصل شده‌اند و بخش اعظم قراردادهایی که در سمت استارتاپ‌ها در حال انجام است همسو با نگاه سرمایه‌گذار خطرپذیر شرکتی (CVC) در مجموعه ماست. در نتیجه آن چیزی که به عنوان ارزش افزوده می‌توانیم روی میز بگذاریم استفاده از بازار بانک و ارتباط با سایر شرکت‌های فناوری هلدینگ بانک تجارت است.
وی در انتهای صحبت خود خاطر نشان کرد: از روزی که شروع کردیم به رفتار سرمایه‌گذار خطرپذیر شرکتی (CVC) خود پایبند بودیم و پای استارتاپ‌هایی که روی آنها سرمایه‌گذاری کردیم ایستاده‌ایم و خوشبختانه تکنوتجارت در این مدت رشد خوبی کرد.