متاورس در چین آزمایش شد
متاورس در چین آزمایش شد

آی‌سی‌تی نیوز – کاربران چینی به دلیل سازگاری عینک متاورس با قوانین چین می‌توانند از آن استفاده کنند. متاورس یا واقعیت مجازی، فضایی است که کاربران در آن می‌توانند همه فعالیت‌های واقعی را بدون نیاز به اینترنت انجام دهند. براساس گزارش‌ها متاورس توسط شخصی به نام مارک زاکربرگ طراحی شد و کمتر از چند ماه […]

آی‌سی‌تی نیوز – کاربران چینی به دلیل سازگاری عینک متاورس با قوانین چین می‌توانند از آن استفاده کنند.
متاورس یا واقعیت مجازی، فضایی است که کاربران در آن می‌توانند همه فعالیت‌های واقعی را بدون نیاز به اینترنت انجام دهند. براساس گزارش‌ها متاورس توسط شخصی به نام مارک زاکربرگ طراحی شد و کمتر از چند ماه سبک زندگی زمینیان را تغییر داد. یکی از کارشناسان تکنولوژی درصدد برآمده تا متاورس را در چین آزمایش کرده و نقاط قوت و ضعف آن را بسنجد و در صورت پیروزی آن را برای استفاده جهانیان تولید کند.

به گزارش سایت رویترز؛ به تازگی Pan Bohang، بنیانگذار vHome چین در یک گردهمایی مجازی با استفاده از هدست متا و یک کنترل لمسی درباره بازی واقعیت مجازی صحبت کرد و توانست به مخاطبان محتوای بازی را نشان دهد. طبق گفته این سازنده، واقعیت مجازی می‌تواند صفحه نمایش بازی‌های رایانه را به کاربرانی که در محیط نیستند به خوبی نشان دهد. پن بوهانگ گفت:” من پس از بررسی‌های فراوان واقعیت مجازی در پکن متوجه شدم این عینک بسیار دقیق، بدون رمزنگاری و با قوانین چین سازگار است.

پیش از این هدست و عینک متاورس در برخی کشورهای اروپا و آمریکا مورد بررسی و استفاده قرار گرفت.

منبع: آی تی ایران