فعالیت «ایسر» در روسیه متوقف شد
فعالیت «ایسر» در روسیه متوقف شد

آی‌سی‌تی نیوز – شرکت تایوانی ایسر روز گذشته اعلام کرد تمام فعالیت های خود را در روسیه متوقف کرده است. به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تله کام، این درحالی است که دولت این کشور به دلیل حمله روسیه به اوکراین، تحریم های خود علیه این کشور را گسترده تر کرده است. تایوان که […]

آی‌سی‌تی نیوز – شرکت تایوانی ایسر روز گذشته اعلام کرد تمام فعالیت های خود را در روسیه متوقف کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تله کام، این درحالی است که دولت این کشور به دلیل حمله روسیه به اوکراین، تحریم های خود علیه این کشور را گسترده تر کرده است.

تایوان که از مدت ها قبل نظاره گر درگیری ها در اوکراین بود، به سرعت به تحریم های بین المللی علیه روسیه پیوسته است. ایسر در بیانیه ای اعلام کرد به دلیل تحولات اخیر تصمیم به تعلیق فعالیت هایش در روسیه گرفته است.

این شرکت اکنون روی تمام کارمندانش تمرکز می کند که شامل تلاش برای کمک به افراد و خانواده های آنهاست که تحت تاثیر شرایط فعلی قرار گرفته اند.

دولت تایوان اخیراً کنترل های سختگیرانه تری بر صادرات ۵۷ کالای استراتژیک فناوری پیشرفته اعمال می کند. این کالاها عبارتنداز رایانه ها، تجهیزات مخابراتی و هوانوردی و همچنین تجهیزات تولید نیمه رسانا.

صادرکنندگان باید قبل از ارسال محموله به روسیه از دفتر تجارت خارجی تایوان اجازه نامه دریافت کنند.

این جزیره یکی از هاب های اصلی تولید میکروتراشه است و شرکت TSMC ( بزرگترین تراشه ساز جهان) در اینجا فعالیت می کند.

ماه گذشته نیز ایسوس، دیگر تولید کننده برتر رایانه تایوانی اعلام کرد ارسال محموله به روسیه را به دلیل جنگ متوقف کرده است.