رونمایی از بسته‌های رومینگ ارزان قیمت همراه اول برای امارات
رونمایی از بسته‌های رومینگ ارزان قیمت همراه اول برای امارات
آی سی تی نیوز -همراه اول در اقدامی جدید و قابل توجه، با هدف کاهش هزینه مشترکان خود از 4 بسته رومینگ بین‌الملل با کشور امارات متحده عربی رونمایی کرد.

به عبارت دیگر انتخاب کشوری که یکی از مقاصد پررفت و آمد ایرانی‌هاست، تاکیدی بر تمرکز همراه اول بر رفاه، خواست و شناسایی نیازهای مشترکان این اپراتور است.
به گزارش آی‌تی آنالیز البته این اپراتور قصد دارد در گام‌های بعدی نیز کشورهای همسایه را تحت پوشش بسته‌های باارزش رومینگ بین‌الملل قرار دهد.
لذا مشترکان همراه اول به دلایلی که در ادامه می‌آید، حتما و قبل از هر سفر خارجی خود و نزدیکانشان، از وجود بسته‌های رومینگ این اپراتور مطلع شوند.
اما برای آنکه ارزش بسته‌های رومینگ بین‌الملل بهتر درک شود کافیست مروری بر نرخ بسته‌های رومینگ همرا‌ه اول برای کشور امارات و تفاوت آن با نرخ آزاد داشته باشیم.
در حال حاضر همراه اول ۴ بسته رومینگ با ارزش و مقرون به صرفه برای مشترکان خود که عازم کشور امارات هستند، طراحی کرده است:
– بسته اول اینترنت رومینگ امارات ۷ روزه و شامل ۴۰۰ مگابایت و به ارزش ۱۸۰هزار تومان است. در حالیکه نرخ آزاد همین بسته خدماتی مبلغی معادل یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای مشترک هزینه خواهد داشت.
– بسته دوم اینترنت رومینگ همراه اول برای کشور امارات، ۷ روزه و شامل ۱٫۱ گیگابایت + ۱۰ دقیقه هدیه مکالمه است که قیمت این بسته ۳۹۰هزار تومان است. این در حالیست که نرخ آزاد همین خدمات مبلغی معادل ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای مشترک هزینه دارد.
– بسته سوم اینترنت رومینگ امارات همراه اول نیز ۷ روزه و شامل ۲٫۲ گیگابایت + ۱۵ دقیقه هدیه مکالمه که قیمتی معادل ۵۹۰ هزار تومان دارد. بد نیست بدانید اگر مشترکی قصد استفاده از این خدمات با نرخ آزاد را داشته باشد، باید مبلغ ۶ میلیون و ۹۴۶ هزار تومان پرداخت کند.
– و در نهایت اینکه بسته چهارم اینترنت رومینگ همراه اول برای کشور امارات شامل ۳٫۳ گیگابایت ۷ روزه + ۳۰ دقیقه هدیه مکالمه به قیمت ۷۹۰ هزار تومان است که نرخ آزاد این بسته بالای ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان برای مشترک هزینه در پی خواهد داشت.
لذا به وضوح مشخص است که در خصوص استفاده از بسته رومینگ مقرون به‌صرفه همراه اول برای مشترکان عازم کشور امارات، تفاوت نرخ بسته و آزاد در نوع اول بیش از یک میلیون تومان، در نوع دوم بیش از ۳ میلیون تومان، در نوع سوم بیش از ۶ میلیون تومان و در خصوص بسته چهارم اختلاف نرخ بسته و آزاد نزدیک به ۱۰ میلیون تومان است!

به عبارت دیگر همراه اول به منظور تشویق هر چه بیشتر مشترکانش برای کاهش هزینه‌ها در استفاده از سیم‌کارت‌هایشان در سفرهای خارجی و به طور ویژه برای کشور پررفت و آمد امارات، بسته‌های کاملا اقتصادی تدوین کرده است.
در واقع با این اقدام همراه اول، مشترکان نسبت به استفاده از بسته‌های مقرون به صرفه رومینگ بین‌الملل ترغیب شده و از سوی دیگر با استفاده بیشتر مشترکان از این بسته‌ها، همراه اول نیز با توجه به نیاز و خواست مشترکان خود، بسته‌های جدید و با تنوع بیشتری به ویژه در کشورهای همسایه که مقصد اصلی بیشترین سفرهای ایرانیان است، ارایه خواهد کرد.