آی‌سی‌تی نیوز – شرکت گوگل برای مقابله با ۱۰۰ میلیون ویرایش جعلی در گوگل مپ دست به دامن یادگیری ماشینی شد. به گزارش باشگاه خبرنگاران شرکت گوگل پارسال از یادگیری ماشینی برای جلوگیری از ۱۰۰ میلیون ویرایش جعلی در برنامه Google Maps استفاده کرد. به گزارش androidpolice، به گفته مسئولان گوگل، این کار جهت نظارت […]

آی‌سی‌تی نیوز – شرکت گوگل برای مقابله با ۱۰۰ میلیون ویرایش جعلی در گوگل مپ دست به دامن یادگیری ماشینی شد.
به گزارش باشگاه خبرنگاران شرکت گوگل پارسال از یادگیری ماشینی برای جلوگیری از ۱۰۰ میلیون ویرایش جعلی در برنامه Google Maps استفاده کرد.

به گزارش androidpolice، به گفته مسئولان گوگل، این کار جهت نظارت بر رفتار‌های توهین آمیز در این اپلیکیشن انجام شد. طبق شواهد شرکت گوگل پارسال برای قابل اعتماد نگه داشتن اطلاعات Maps و مسدود کردن بیش از ۱۰۰ میلیون تلاش جهت ویرایش جعلی در نمایه‌های کسب‌وکار از یادگیری ماشینی و اپراتور‌های انسانی استفاده کرده است. همچنین بیش از ۷ میلیون نمایه جعلی را حذف کرد. ۶۳۰ هزار مورد از این نمایه‌های جعلی بر اساس گزارش‌های کاربران بوده است.

علاوه بر این، گوگل ۱۲ میلیون تلاش برای جعل هویت یک شرکت و ۸ میلیون تلاش جعلی مدعی پروفایل یک شرکت دیگر را هم متوقف کرده است. علاوه بر همه این ها، گوگل ۱ میلیون حساب کاربری را به دلیل نقض خط‌مشی تعطیل کرد. همچنین طبق گزارش ها، بیش از ۹۵ میلیون صفحه مرور ناقض خط‌مشی‌های Google دور ریخته شد. ۶۰ هزار از این موارد به مسائل کووید-۱۹ مرتبط بودند. تیم Google Maps با بهره مندی از یادگیری ماشینی تقریباً ۲۰۰ میلیون عکس و ویدئوی بی کیفیت یا ناقض خط مشی را حذف کرد.