نقش متصدیان امور بانکی در اصل مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع بسیار کلیدی است
نقش متصدیان امور بانکی در اصل مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع بسیار کلیدی است
معاون شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در سفر به استان خراسان شمالی در دیداری صمیمانه ضمن گفت و گو با متصدیان بانکی به بررسی مسائل و دغدغه های آن ها پرداخت.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران ، محمد نجف زاده معاون شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در همایش بررسی عملکرد اداره امور شعب این استان که با حضور روسا ، معاونان و کارکنان شعب و ستاد برگزار شد به داشتن  یک برنامه ریزی مدون و طراحی شده جهت دستیابی به  اهداف سازمانی تاکید کرد .
وی با اشاره به ناترازی نقدینگی در بانک ملی ایران یکی ازعوامل ناترازی و خروج نقدینگی را پایانه های فروش دانست و تاکید کرد: لازم است شعب با شناسایی  پایانه های فروش ناکارا نسبت به احیاء یا سوق آنها به سمت مکان هایی بهتر به منظور کسب بیشتر سهم بازار اقدام کنند.
نجف زاده در ادامه سفر به استان خراسان شمالی در دیدار با همکاران، سرمایه انسانی را  بزرگترین و با ارزش ترین سرمایه بانک دانست و نقش متصدیان امور بانکی را در اصل مشتری مداری و تکریم ارباب رجوع برای رسیدن به اهداف و موفقیت سازمان بسیار کلیدی و تاثیر گذار خواند. وی با بیان وضعیت منابع از همه کارکنان خواست تا  با همدلی ، همراهی و تلاش بیشتر در جذب منابع و خروج‌ از ناترازی نقدینگی در بانک تلاش کنند.
نجف زاده در ادامه این سفر ضمن دیدار با حجت الاسلام نوری نماینده ولی فقیه در استان خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد گفت : هدف بانک تنها کسب سود نیست؛ بلکه حمایت از تولید و شرکت های دانش بنیان درراستای تحقق شعار سال و انجام تکالیف مسئولیت های اجتماعی در تمامی استان ها اولویت کاری بانک در سال ۱۴۰۱دانست.
وی با بیان اینکه استان خراسان شمالی از استان های کم برخوردار کشور است به  نگاه ویژه بانک  به این استان در بخش اعتبارات، پرداخت تسهیلات ازدواج و تسهیلات تکلیفی اشاره کرد.
نماینده ولی فقیه و امام جمعه استان نیز با تقدیر از همکاری بانک‌ ملی ایران در استان گفت: بانک ها جهت گیری دولت ها در اقتصاد را تعیین تکلیف می کنند و این جهت گیری باید در راستای کمک به رشد و توسعه استان وجبران عقب ماندگی ها باشد .
نجف زاده همچنین در دیدار با محمدرضا حسین نژاد استاندار خراسان شمالی با اشاره به وضعیت منابع و مصارف بانک ملی ایران  در استان گفت: نگاه بانک ملی ایران به استان های کم برخوردار و در حال توسعه با سایر استان ها متفاوت است .  وی سیاستگذاری جدید بانک ملی ایران را حمایت از تولید دانست وبیان کرد حمایت از شرکت های دانش بنیان جزو سیاست های اصلی و تکالیف اجتماعی این بانک در تمام استان‌هاست. حسین نژاد نیز در این دیدار بر هزینه کرد منابع صنایع بزرگ استان برای پیشبرد سریع تر اهداف تاکید و با اشاره به  سهم دو‌ درصدی استان از صنایع گفت: در بخش جذب اعتبارات  با توجه به بسترهای لازم برای تحولات اقتصادی نیازمند تحرک و تحول بیشتری هستیم .
معاون شعب و بازاریابی منطقه دو کشور در پایان این سفر با مدیران  واحدهای  تولیدی مجتمع پتروشیمی خراسان و شرکت سیمان بجنورد نیز دیدار و گفت و گو کرد. وی  یکی از الویت های اصلی بانک  را درراستای منویات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال و حمایت از شرکت های دانش بنیان  خواند و گفت:  این بانک برای تامین مالی پروژه های بزرگ استانی تلاش می کند . نجف زاده یکی از  راهبردهای بانک ملی ایران را حمایت گسترده از صنعت پتروشیمی در کشور اعلام کرد که  می‌تواند زمینه ساز توسعه صنعت  و پروژه های صنایع پتروشیمی کشور باشد. وی در پایان این سفر در بازدید از شرکت سیمان بجنورد که  به همراه پاک مهر یکی از نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ، قوامی معاون پارلمانی وزیر اقتصاد و دارایی و هدایتی ریاست اداره امورشعب انجام شد بر آمادگی بانک در جهت کمک به طرح توسعه شرکت سیمان و حمایت از شرکت های دانش بنیان تاکید کرد.