نخستین نشست علمی بانکداری اسلامی و توسعه محصول در بانک ملی ایران برگزار شد
نخستین نشست علمی بانکداری اسلامی و توسعه محصول در بانک ملی ایران برگزار شد
این نشست علمی و تخصصی با موضوع بانکداری اسلامی و توسعه محصول با هدف شناسایی و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های موجود کشور در حوزه تولید و توسعه محصول در حوزه بانکداری اسلامی با حضور مدیران ارشد بانک ملی ایران و جمعی از طلاب حوزه علمیه قم به صورت وبیناری به همت مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، در این نشست علمی، ایده هایی جهت مدلسازی بانکداری اسلامی توسط فعالان در شورای فقهی بانکداری اسلامی حوزه علمیه قم و دیگر مراکز دانشگاهی ، مطرح و ارائه شد و کارشناسان و متخصصان حاضر دیدگاه های خود را در خصوص ابعاد مختلف این طرح مطرح و در این باره به بحث و تبادل نظر پرداختند.
در این نشست موضوعات مطرح شده در معرض دید مدیران عالی و مسئولان ارشد بانک ملی ایران قرار گرفت تا با برنامه ریزی های بعدی، هم افزایی های آتی و ظرفیت های موجود به یک فرصت برای ارائه محصولی نو توسط بانک ملی ایران به مشتریان تبدیل شود.
دکتر محمدرضا مهدیار اسماعیلی سرپرست مرکز مطالعات اقتصادی و بانکداری اسلامی بانک ملی ایران نیز ضمن قدردانی از حضور کارشناسان و صاحب نظران در این نشست اظهارداشت: با وجود دانش فقهی و دانشگاهی کارشناسان حاضر که سرمایه های امروز بانکداری کشور هستند، برگزاری چنین نشست هایی زمینه تولید محصولات و خدمات نوین و با اهمیت را در حوزه بانکداری اسلامی فراهم خواهد کرد.
وی در ادامه با بیان این که تلاش داریم این نشست ها با حضور صاحب نظران و کارشناسان اهل فن به صورت مستمر برگزار شود، افزود: با تحول آفرینی و ایجاد بسترهای لازم در بانک ملی ایران بنا داریم سهم بانکداری اسلامی را در سبد محصولات و خدمات شبکه بانکی کشور رشد و گسترش دهیم و این مسیر را تا تهیه و عرضه محصولات و خدمات متمایز و کاربردی در بانک ادامه خواهیم داد.