طی سه ماه صورت گرفت؛ بیش از ۵۱ هزار نفر از بانک ملی ایران وام ازدواج دریافت کردند
طی سه ماه صورت گرفت؛ بیش از ۵۱ هزار نفر از بانک ملی ایران وام ازدواج دریافت کردند
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در تمامی شعب بانک ملی ایران در سراسر کشور با رویکرد تسریع و تسهیل در امر مقدس ازدواج جوانان بی وقفه پرداخت می شود.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی خود و همسویی با برنامه های دولت مبنی بر تسهیل ازدواج جوانان، طی سه ماه ابتدای سال جاری با پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، تعداد ۵۱ هزار و ۱۱ نفر را به خانه بخت فرستاد.
بر این اساس، این تسهیلات به ارزشی بالغ بر ۶۹ هزار و ۲۶۸ میلیارد ریال پرداخت شده و با احتساب تعداد فقره تسهیلات اعطایی، بانک ملی ایران به طور متوسط ۵۶۷ فقره وام ازدواج در هر روز پرداخت کرده است.
بانک ملی ایران در همین مدت تعداد ۱۸ هزار و ۵۱۹ فقره تسهیلات قرض‌الحسنه فرزندآوری در مجموع به مبلغ ۷ هزار و ۷۱۰ میلیارد ریال به متقاضیان و خانواده های واجد شرایط پرداخت کرده است.
اکنون براساس قوانین بالادستی سقف وام قرض الحسنه ازدواج در سال جاری برای هر یک از زوجین یک میلیارد و دویست میلیون ریال با دوره بازپرداخت ۱۰ساله و نرخ چهار درصد کارمزد از سوی بانک ملی ایران پرداخت می شود.
گفتنی است ترویج سنت حسنه ازدواج و کمک به جوانان از مهم ترین سیاست‌های اعتباری بانک ملی ایران محسوب می شود که این بانک طی سال گذشته یک چهارم از کل تسهیلات قرض الحسنه ازدواج به متقاضیان را در شبکه بانکی پرداخت کرده است.