رشد ۵۳۳ درصدی سود شرکت چوب و کاغذ مازندران
رشد ۵۳۳ درصدی سود شرکت چوب و کاغذ مازندران
شرکت چوب و کاغذ مازندران که 58 درصد سهام آن متعلق به بانک ملی ایران است،در راستای اتکای کشور در کالاهای راهبردی به تولیدات داخلی، موفق شد بخش مهمی از نیاز بازار کشور به کاغذ را تامین کند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران،این شرکت موفق شده است در سال ۱۴۰۰ علاوه بر خروج از زیان،بازدهی مناسبی را نیز به ثبت برساند.

بررسی صورت های مالی این شرکت نشان می دهد که میزان زیان شرکت چوب و کاغذ مازندران در سال مالی ۱۳۹۹ مبلغ ۱۳۶٫۲۴۰ میلیون ریال بوده است که در سال مالی ۱۴۰۰ توانست علاوه بر جبران این میزان زیان،با ثبت ۵۳۳ درصد رشد، ۵۹۰٫۴۸۳ میلیون ریال سود را نیز از آن سهامداران خود کند.

شرکت چوب و کاغذ مازندران  در سال گذشته ۵۴ درصد رشد در تولید به میزان ۱۱۱٫۱۶۳ تن انواع کاغذ را شاهد بوده است. علاوه بر این در بخش فروش با ثبت رکورد ۱۱۲٫۲۶۸ تن شاهد  رشد ۷۶ درصدی هستیم.

شرکت چوب و کاغذ مازندران از جمله شرکت های موفق زیر مجموعه بانک ملی است که توانسته است با حمایت های این بانک و پس از تغییر  رویکرد مدیریتی در این مجموعه صنعتی، شاهد  تحول در تولید، بازاریابی و فروش باشد و جهش عمده ای را در تامین کالاهای راهبردی مورد نیاز داخل رقم بزند.