بازدید مدیران بانک مرکزی از ظرفیت های فناوری کارت در حوزه بین الملل بانک ملی ایران
بازدید مدیران بانک مرکزی از ظرفیت های فناوری کارت در حوزه بین الملل بانک ملی ایران
مدیران و متخصصان بانک مرکزی با همراهی عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران از قابلیت های کارت و درگاه های ارزی این بانک بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا مانی یکتا معاون اداره توسعه و تدوین، وحید نظری معاون اداره مهندسی نرم افزار و مجتبی زاهدی رییس اداره صادرات بانک مرکزی در این بازدید با حضور در ساختمان پروفسور مریم میرزاخانی بانک، در جریان اقدامات صورت گرفته درخصوص جدیدترین محصول ارزی بانک ملی ایران با عنوان خودپرداز هوشمند ارزی- ریالی قرار گرفتند.
این خودپرداز ضمن ارایه توام خدمات ارزی و ریالی کارت های کارا، هویت واحد و تجربه کاربری یکسان با سایر درگاه های فیزیکی و مجازی بانک از جمله سامانه بام را دارد.
در ادامه دکتر علیرضا ماهیار عضو هیات عامل و معاون فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک نیز ضمن تبیین چشم انداز بانک ملی ایران در ارتباط با حوزه فناوری بین الملل، بر ارتقا و توسعه خدمات و محصولات ارزی تاکید و از قصد جدی بانک برای ورود به حوزه های جدید فناوری خبر داد.
در پایان این مراسم، مدیران بانک مرکزی با تاکید بر ارزنده بودن محصولات نوین بانک ملی ایران و نقش مهم آن در ارتقای سطح خدمات دهی نظام بانکی کشور، بر لزوم توسعه بانکداری دیجیتال در حوزه ارزی تاکید کردند.
در این بازدید، عضو هیات مدیره شرکت داده ورزی سداد، رییس اداره کل خارجه بانک، مدیر فنی پروژه خودپرداز هوشمند ارزی- ریالی، معاونین و تعدادی از کارشناسان ادارات ذی ربط حضور داشته و به سوالات هیات بازدیدکننده پاسخ دادند.