حمله هکرهای عراقی به پایگاه‌های اسرائیلی
حمله هکرهای عراقی به پایگاه‌های اسرائیلی

آی‌سی‌تی نیوز – حمله گسترده هکرهای عراقی به پایگاه‌ها و رسانه‌های رژیم صهیونیستی، این پایگاه‌ها از جمله شبکه تلویزیونی رسمی اسرائیل (شبکه ۹) را از دسترس خارج کرد. به گزارش ایرنا، بامداد روز چهارشنبه گروه های مقاومت عراقی در شبکه های اجتماعی اعلام کردند که این حملات گسترده را هکرها به پایگاه های اینترنتی رژیم […]

آی‌سی‌تی نیوز – حمله گسترده هکرهای عراقی به پایگاه‌ها و رسانه‌های رژیم صهیونیستی، این پایگاه‌ها از جمله شبکه تلویزیونی رسمی اسرائیل (شبکه ۹) را از دسترس خارج کرد.

به گزارش ایرنا، بامداد روز چهارشنبه گروه های مقاومت عراقی در شبکه های اجتماعی اعلام کردند که این حملات گسترده را هکرها به پایگاه های اینترنتی رژیم صهیونیستی و تعدادی از پایگاه های رسمی اسرائیلی آغاز کردند.

پیش از حمله در شبکه های اجتماعی نزدیک به گروه های مقاومت عراقی ساعت ۱:۰۲ را به نمایش گذاشتند؛ رمزی که نشان می داد قرار است اتفاق جدیدی در این ساعت رخ دهد؛ ساعتی که به گفته فعالان عراقی، لحظه شهادت حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس فرماندهان پیروز جبهه مقاومت در نزدیکی فرودگاه بغداد بود.

شعارهای «لبیک یا قدس»، «یالثارات الحسین»، «لبیک یا حاج قاسم» و «لبیک یا ابومهدی» همراه با این عملیات هکری در شبکه های اجتماعی عراقی در حال انتشار است.

منابع عبری می گویند؛ زمانبندی این حمله در ساعت دقیق ترور (شهیدان) قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس، پیامی آشکار دارد.

« Dos Attack» نام حمله گسترده ای است که چراغ فعالیت پایگاه های اینترنتی صهیونیستی را خاموش کرده است.

شبکه های اجتماعی عراقی گزارش می دهند که این حمله با دو عبارت همراه شده است: «نه فراموش می کنیم و نه می بخشیم»؛ اشاره ای به اینکه عملیات انتقام خون شهیدان مقاومت عراق و فلسطین همچنان ادامه دارد.

برخی منابع اسرائیلی نیز اذعان کردند که حملات گسترده به پایگاه های اینترنتی رسمی و رسانه ای این رژیم در مقیاسی بی سابقه رخ داده است. شبکه ۹ تلویزیون رژیم صهیونیستی، شبکه ۱۱ اسرائیل و شبکه «کن» سه پایگاه رسانه ای مهم اسرائیلی است که اکنون از دسترس خارج شده است.

این منابع می گویند؛ نوع حمله سایبری از اراضی عراق، « DDoS» و روی خدمات توزیع شبکه (Deniel ) رخ داده است؛ به این معنا که این حمله با ایجاد ترافیک شدید و تحمیل بار سنگین با استفاده از ارتشی از برنامه های رباتی، مانع از دسترسی به پایگاه می شود و این حجم ترافیک به قدری بالا می رود که پایگاه اینترنتی را برای مدتی فلج می کند.

گفته می شود گروه هکری عراقی به نام «فریق الطاهره» این عملیات وسیع را انجام داده است.

گردان های القدس فلسطین نیز به نقل از منابعی عبری اعلام کرده اند حمله سایبری، پایگاه های حکومتی و رسانه ای رژیم صهیونیستی را از کار انداخته است