آی‌سی‌تی نیوز – فضای مجازیسخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به ارسال لایحه بودجه به شورای نگهبان، گفت: تا زمانی که بودجه در مجلس تعیین تکلیف نشود، در مورد نحوه رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی تصمیم‌گیری نخواهد شد. به گزارش فارس نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی […]

آی‌سی‌تی نیوز – فضای مجازیسخنگوی هیات رئیسه مجلس با اشاره به ارسال لایحه بودجه به شورای نگهبان، گفت: تا زمانی که بودجه در مجلس تعیین تکلیف نشود، در مورد نحوه رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی تصمیم‌گیری نخواهد شد.
به گزارش فارس نظام الدین موسوی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ، گفت: مصوبه مجلس درباره لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ تا پایان وقت امروز برای بررسی به شورای نگهبان ارسال می‌شود.

وی افزود: شورای نگهبان حداکثر ۱۰ روز فرصت دارد تا نظر خود را درباره مصوبه مجلس اعلام کند اما پیش‌بینی می‌شود که در هفته آینده نظر نهایی شورای نگهبان در این باره به مجلس اعلام شود.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس اظهار داشت: مجلس هفته آینده جلسه علنی خواهد داشت و از روز یکشنبه کار خود را ادامه خواهد داد و هر زمان که نظرات شورای نگهبان درباره بودجه ۱۴۰۱ به مجلس ارسال شود موضوع در دستورکار صحن قرار خواهد گرفت.

موسوی با اشاره به بحث‌ها و نظرات درباره نحوه رسیدگی به طرح حمایت از کاربران در فضای مجازی گفت: تا پایان تعیین تکلیف نهایی بودجه در مجلس به این موضوع ورود نخواهیم داشت و پس از اتمام بررسی کار بودجه و ابلاغ آن برای اجرا، هیأت رئیسه درباره نحوه رسیدگی به این طرح تصمیم‌گیری خواهد کرد.