اپلیکیشن دیوار امکان گزارش محتوای نامناسب بگذارد
اپلیکیشن دیوار امکان گزارش محتوای نامناسب بگذارد
آی سی تی نیوز -سردبیر سوژه فارس من با طرح درخواست ممنوعیت درج عکس بدحجاب در اپلیکیشن دیوار، گفت: برنامه دیوار امکان گزارش کلاهبرداری‌ها را دارد؛ اما برای گزارش اشکالات محتوایی مثل بدحجابی امکانی را تعریف نکرده است.

به گزارش فارس، برخی از کاربران فارس من با ثبت سوژه در این سامانه درخواست ممنوعیت درج عکس بدحجاب در اپلیکیشن دیوار را مطرح کرده اند.

حسینی سردبیر این سوژه در توضیح مطالبه خود به خبرنگار فارس، گفت: متاسفانه در برنامه دیوار، زنان برای نمایش مدل مو و آرایش، عکس بدحجاب خود را از زاویه پشت سر قرار می‌دهند. لطفاً این تصاویر از اپلیکیشن دیوار حذف شود.

وی گفت: در برنامه دیوار این طور نیست که دسته بندی خانم ها و آقایان جدا شده باشد یا برنامه خانم ها از آقایان متفاوت باشد و در صفحه اصلی همه موارد به طور تصادفی نمایش داده می شود. بنابراین اگر شخصی مایل به دیدن آنها نباشد غیرارادی با آنها مواجه خواهد شد.

سردبیر این سوژه از شهر قم ادامه داد: در اینکه این موضوع از نظر شرعی محل اشکال است یا خیر اطمینان ندارم اما قطعا از نظر اخلاق اسلامی صحیح نیست.

به گفته وی، برنامه دیوار امکانی برای گزارش کلاهبرداری ها دارد که مردم گزارش می کنند و با آن پست ها برخورد می شود؛ اما برای گزارش اشکالات محتوایی مثل بدحجابی امکانی تعریف نکرده است.