آماده‌باش سایبری برای محافظت از انتخابات آمریکا
آماده‌باش سایبری برای محافظت از انتخابات آمریکا
وزارت دفاع و آژانس امنیت ملی آمریکا درگیر محافظت از انتخابات میان‌دوره‌ای 2022 هستند.

به گزارش سایبربان؛ تیم مشترک وزارت دفاع و آژانس امنیت ملی آمریکا برای نظارت بر امنیت انتخابات میان‌دوره‌ای ۲۰۲۲ دوباره متحد شده‌اند. فرماندهی سایبری آمریکا به نیابت از پنتاگون در حال همکاری با آژانس امنیت ملی این کشور است.

آژانس امنیت ملی آمریکا دراین‌باره گفت: تیم مشترک فرماندهی سایبری و آژانس امنیت ملی در یک اقدام همه‌جانبه دولتی برای محافظت از انتخابات داخلی در برابر مداخلات خارجی همکاری می‌کنند.

پائول ناکاسونه فرماندهی سایبری و رئیس آژانس امنیت ملی و سرویس امنیت مرکزی آمریکا اظهار داشت: این یک مأموریت پایدار و بدون شکست برای فرماندهی سایبری ایالات‌متحده و آژانس امنیت ملی است که بینش‌ها و تجربیات منحصربه‌فرد خود را در این اقدام مشترک به اشتراک می‌گذارند. ما در کنار هم به اقدامات خود وحدت و سرعت می‌بخشیم تا در برابر هر دشمن خارجی که به دنبال تضعیف نهادهای دموکراتیک ما است بایستیم.

این گروه مشترک در سال ۲۰۱۸ به دنبال ادعاهایی مبنی بر دخالت روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ تأسیس شد.

در اوایل سال جاری، این گروه اعلام کرده بود که در حال مشارکت مجدد در زمینه امنیت انتخابات است و تلاش خواهد کرد تا توانایی دشمنان خارجی برای مداخله و تأثیرگذاری بر نحوه رأی دادن شهروندان آمریکایی و نحوه شمارش آراء را مختل کند و آن‌ها را از این امر بازدارد.

دفتر مدیر اطلاعات ملی آمریکا مدعی است که روسیه، چین و ایران ازجمله بازیگران دولتی خارجی هستند که ممکن است تلاش کنند در انتخابات میان‌دوره‌ای ۲۰۲۲ مداخله کنند.

گروه امنیت انتخابات (ESG) مسئول هشدار دهی نسبت به اقدامات دشمنان خارجی و همکاری با آژانس‌های داخلی مانند پلیس فدرال برای جلوگیری از نفوذ قبل از وقوع خواهد بود. این گروه برای مبارزه با نفوذ سایبری خارجی به‌شدت به آژانس امنیت ملی آمریکا متکی است.

در زمان رئیس‌جمهور وقت ترامپ، همکاری فرماندهی سایبری آمریکا و آژانس امنیت ملی این کشور تقریباً از بین رفت، اما زمانی که یکی از دموکرات‌های ارشد گفت این کار او را عمیقاً نگران کرد، از این اقدام جلوگیری شد.