<span style='color:#787878;font-size:12px;'>عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:</span><br/>کاهش سرعت اینترنت کم فروشی است؛ وزارت ارتباطات گزارش دهد
<span style='color:#787878;font-size:12px;'>عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس:</span><br/>کاهش سرعت اینترنت کم فروشی است؛ وزارت ارتباطات گزارش دهد

آی‌سی‌تی نیوز – عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره کاهش سرعت اینترنت، گفت: این وضعیت کم‌فروشی و غش در معامله است و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در این زمینه شفاف‌سازی کند. لطف اله سیاه کلی در گفت‌و‌گو با خانه ملت درباره کاهش سرعت اینترنت، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در […]

آی‌سی‌تی نیوز – عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس درباره کاهش سرعت اینترنت، گفت: این وضعیت کم‌فروشی و غش در معامله است و وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در این زمینه شفاف‌سازی کند.
لطف اله سیاه کلی در گفت‌و‌گو با خانه ملت درباره کاهش سرعت اینترنت، گفت: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید در این زمینه شفاف‌سازی کند به این معنا که سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و شرکت ارتباطات زیرساخت به مردم درباره علل کاهش سرعت اینترنت توضیح دهند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: این وضعیت کم‌فروشی و غش در معامله است زیرا مردم پول کامل پرداخت می‌کنند اما خدمات متناسب دریافت نمی‌کنند؛ وزارت ارتباطات باید بررسی‌های لازم را در این زمینه انجام و به مردم گزارش مناسب ارائه دهد.

وی اضافه کرد: من موضوع کاهش سرعت اینترنت را در کمیسیون صنایع و معادن نیز مطرح می‌کنم؛ وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات باید درباره چرایی این موضوع گزارش دهد باید مشخص شود آیا زیرساخت‌ها دچار مشکل شدند یا اپراتورها درحال کم فروشی هستند؟

این نماینده مردم در مجلس یازدهم درباره صحبت‌های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر بازنگری در نرخ تعرفه اینترنت در سال آینده، تصریح کرد: مردم حاضرند هزینه خدماتی که دریافت می‌کنند، را پرداخت کنند اما باید به این نکته نیز توجه شود که اگر وزارت ارتباطات به دنبال افزایش قیمت تعرفه اینترنت است، باید خدمات جدیدی نیز تعریف کند یا کیفیت ارتقا یابد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس تاکید کرد: قیمت‌ها باید به ازای ارائه خدمات جدید، افزایش یابد در غیر این صورت نباید قیمت‌ها بدون بهبود وضعیت افزایش پیدا کند.