پاسخ مخابرات به ابهامات افزایش تعرفه‌ اینترنت
پاسخ مخابرات به ابهامات افزایش تعرفه‌ اینترنت

آی‌سی‌تی نیوز – تعرفه های اینترنت شرکت مخابرات ایران براساس تعرفه های ابلاغی سازمان تنظیم مقررات در سال ۱۳۹۶ است وهیچگونه افزایشی در سالهای اخیر صورت نگرفته است. به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، بیدخام مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ضمن بیان این مطلب در پاسخ به اخبار منتشر شده […]

آی‌سی‌تی نیوز – تعرفه های اینترنت شرکت مخابرات ایران براساس تعرفه های ابلاغی سازمان تنظیم مقررات در سال ۱۳۹۶ است وهیچگونه افزایشی در سالهای اخیر صورت نگرفته است.

به گزارش روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، بیدخام مدیر کل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ضمن بیان این مطلب در پاسخ به اخبار منتشر شده در برخی از رسانه ها مبنی بر افزایش دو برابری قیمت بسته های اینترنت برخی ازاپراتورهای اینترنتی ازجمله شرکت مخابرات اظهار داشت: با توجه به افزایش شدید قیمت تمام شده سرویس های ارتباطی هنوز تعرفه جدیدی به شرکت مخابرات ایران ابلاغ نشده است و این شرکت هیچ گونه افزایشی دراین خصوص نداشته و هزینه اینترنت را همچنان بر اساس تعرفه های ابلاغی گذشته محاسبه می کند.
وی افزود : شرکت مخابرات ایران بر اساس توجه به حقوق مشتریان، تفکیک ترافیک داخلی و بین المللی و رعایت مصرف منصفانه، تعرفه های خود را در حوزه دسترسی ارتباطات ثابت و در راستای اجرای مصوبه ۲۶۶ سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در جهت بهبود کیفیت خدمات عرضه می‌کند.

بیدخام با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران، اینترنت پرسرعت ثابت را با زیرساخت سیم مسی و فیبر نوری به صورت ADSL ، VDSL و FTTH در اختیار مشترکان این شرکت قرار می‌دهد افزود : تعرفه‌های اینترنت مخابرات در سایت شرکت مخابرات ایران براساس مصوبات ابلاغی (tci.ir)قابل مشاهده است .

وی افزود: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، یک نهاد قانونی است که تمامی تعرفه های اپراتورها از جمله شرکت مخابرات ایران را رصد می کند وموارد مغایر با قوانین تعیین شده را اعلام می کند وچنانچه بخواهد تعرفه های جدیدی با توجه به افزایش تورم و ضرورت توسعه شبکه برای ارایه خدمات بهتربه شرکت مخابرات ایران ابلاغ کند، بعد از طی فرایندهای قانونی اقدام خواهد کرد.و طبیعتا، شرکت مخابرات ایران هم مجری قوانین خواهد بود.