آی‌سی‌تی نیوز – همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان گلستان با حضور رئیس اداره بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مرکز ارتباطات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ریاست جمهوری در شهر گرگان مرکز استان گلستان راه‌اندازی شد. به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی بحرینی رئیس اداره بازرسی وزارت ارتباطات […]

آی‌سی‌تی نیوز – همزمان با سفر رئیس جمهوری به استان گلستان با حضور رئیس اداره بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مرکز ارتباطات مردمی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ریاست جمهوری در شهر گرگان مرکز استان گلستان راه‌اندازی شد.

به گزارش روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، علی بحرینی رئیس اداره بازرسی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نماینده ویژه وزیر در سفر رئیس‌جمهوری گفت: مرکز ارتباطات مردمی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات سفرهای رئیس‌جمهور به منظور برقراری ارتباط با مردم به صورت حضوری در اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان راه‌اندازی شد.

وی در خصوص درخواست‌ها و شکایات مطرح شده گفت: میز مذکور در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۲ و ۱۳ اسفند از ساعت ۸ الی ۱۸ دایر شد و میزبان درخواست‌ها، مطالبات و شکایات فعالان حوزه ICT بود.

نماینده ویژه وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در سفر ریاست جمهور تصریح کرد: در این دو روز بیش ۹۰ شکایت در حوزه‌های دفاتر پیشخوان شهری و روستایی، وضعیت معیشت همکاران و شکایات مختلف از حوزه پوشش دریافت شد که بخشی از آن در دستور پیگیری و بخشی نیز محقق شد.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی مشکلات مردمی هیچ تقاضایی مورد غفلت نیست و ممکن است تقاضاهای عمومی همانند اشتغال که درخواست‌های بسیاری را شامل می‌شود، در کوتاه مدت نتوان پاسخ داد تلاش این است که از طریق این ارتباط به تقاضاهایی که امکان پاسخگویی فوری دارد، عمل کنیم.

بحرینی بیان کرد: مردم استان که در این تاریخ اعلام شده نتوانستند درخواست‌ها، مطالبات و یا شکایات خود را اعلام کنند می‌توانند با شماره گیری تلفن ۱۹۵ یا مراجعه به آدرس الکترونیکی ۱۹۵٫cra.ir مطالبات خود را ثبت کنند.