آی‌سی‌تی نیوز – وزیر ارتباطات گفت: سال ۱۴۰۱ سال تحول و تولید، اشتغالزایی و شکوفایی کسب و کارهای دانش بنیان و سال شروع یا به ثمر رسیدن پروژه‌های بزرگ راهگشا در حوزه ماموریتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. به گزارش فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پستی اینستاگرامی نوشت: در […]

آی‌سی‌تی نیوز – وزیر ارتباطات گفت: سال ۱۴۰۱ سال تحول و تولید، اشتغالزایی و شکوفایی کسب و کارهای دانش بنیان و سال شروع یا به ثمر رسیدن پروژه‌های بزرگ راهگشا در حوزه ماموریتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

به گزارش فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در پستی اینستاگرامی نوشت: در آیین دید و بازدید نوروزی میزبان همکاران گرانقدرم از بخش‌های مختلف وزارتخانه و فعالان بخش خصوصی بودم. یکی از ویژگی‌های بارز نوروز خانه‌تکانی دلها و تجدید مودت با یاران و دوستان است؛ یاران و دوستانی که قرار است یکسال دیگر شانه به شانه یکدیگر برای تحقق آمال هموطنان بکوشیم. این ویژگی نوروز را بسیار دوست دارم.

وی افزود: در جمع صمیمی کارکنان وزارت ارتباطات از صمیم قلب برای همکارانم در ستاد، سازمان‌های فناوری اطلاعات، فضایی، تنظیم مقررات، شرکت‌های زیرساخت، پست، پارک فناوری اطلاعات، منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه بین‌المللی پیام، پژوهشگاه فضایی، پژوهشگاه ارتباطات، پست‌بانک و همه آنان که در حوزه‌های ماموریتی این وزارتخانه و زیست‌بوم ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور فعالیت می‌کنند، و برای خانواده‌هایشان آرزوی سلامتی، شادکامی و موفقیت کردم.

زارع پور گفت: سال ۱۴۰۱ سال تحول و تولید است، سال اشتغالزایی و شکوفایی کسب و کارهای دانش‌بنیان، سال شروع یا به ثمر رسیدن پروژه‌های بزرگ راهگشا در حوزه ماموریتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات.

وی افزود: با فراهم شدن زیرساخت‌های پیش‌بینی‌شده در قانون بودجه امسال و حمایت‌های دولت و رئیس‌جمهوری محترم و همراهی و تلاش همه متخصصان این صنعت و به فضل خداوند پروژه‌های بزرگ و راهبردی برنامه‌ریزی شده به ثمر خواهد نشست.