آی‌سی‌تی نیوز – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به اعلام شعار سال جدید توسط مقام معظم رهبری، پیامی منتشر کرد. به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به اعلام شعار سال جدید توسط مقام معظم رهبری، پیامی […]

آی‌سی‌تی نیوز – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به اعلام شعار سال جدید توسط مقام معظم رهبری، پیامی منتشر کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در واکنش به اعلام شعار سال جدید توسط مقام معظم رهبری، پیامی منتشر کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

یا مقلّب القلوب والأبصار، یا مدبّر اللیل و النّهار، یا محوّل الحول و الاحوال حوِّل حالنا إلی أحسنِ الحال

پیام مدبرانه رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی)، امید را در دلهای نخبگان، جوانان و فناوران کشور زنده کرد تا با استعانت از پروردگار متعال، نقشی محوری را در تولیدِ دانش بنیان و اشتغال محور ایفاء نمایند.در این بین، مسئولیت سنگینی بر دوش بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات کشور است که امروز به زیرساخت توسعه همه بخش‌های کشور و موتور محرک سایر فناوری ها تبدیل شده و هسته اصلی اقتصاد دیجیتال را نیز تشکیل می‌دهد.
بی تردید حفاظت از سرمایه انسانی حوزه فناوری کشور و ایجاد فرصت برای امیدواری و شکوفایی ایشان در کنار بهره‌گیری از همه منابع در اختیار برای پیشرفت این بخش، راهگشای تولید دانش بنیان خواهد بود تا با توسعه محصولات و خدمات فناورپایه مورد نیاز کشور در بخش‌های گوناگون سخت افزاری و نرم‌افزاری و فراهم کردن مسیر توسعه صادرات آنها، زمینه توسعه گسترده و فراگیر اقتصاد دیجیتال و اشتغال مبتنی بر فناوری در کشور فراهم گردد. در این مسیر، بهره گیری از ظرفیت بی بدیلی که دولت سیزدهم و رئیس محترم جمهور با تاسیس «کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال» برای این بخش فراهم کرده است، می تواند مسیر تحقق فرمان رهبر انقلاب را هموار سازد.
وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز بر خود فرض می‌داند تا جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری( مد ظله العالی)، با همکاری بخشهای مختلف دولتی و غیر دولتی و تکیه بر متخصصین و دانشمندان این حوزه، تمام ظرفیت های قانونی، زیرساختی و منابع دراختیار خود را برای تحقق تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین بویژه در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات بکار گیرد.