آی‌سی‌تی نیوز – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام‌کرد: برای اتصال تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال ۱۴۰۱، به همکاری نمایندگان مجلس نیاز است. به گزارش ایرنا، «عیسی زارع‌پور» در پست اینستاگرامی خود درباره تکمیل دسترسی تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات، نوشت: به […]

آی‌سی‌تی نیوز – وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام‌کرد: برای اتصال تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات تا پایان سال ۱۴۰۱، به همکاری نمایندگان مجلس نیاز است.

به گزارش ایرنا، «عیسی زارع‌پور» در پست اینستاگرامی خود درباره تکمیل دسترسی تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار کشور به شبکه ملی اطلاعات، نوشت: به سرعت به سوی تکمیل ارتباطات روستایی پیش می‌رویم.

وی افزود: طبق وعده تا پایان ۱۴۰۱ تمام روستاهای بالای ۲۰ خانوار به این شبکه خواهند پیوست. کار سختی است، اما با همراهی همکارانم در وزارت ارتباطات و اپراتورهای ثابت و همراه برای انجام آن مصمم هستیم.

زارع‌پور تاکید کرد: تحقق این هدف مهم، البته نیازمند همراهی نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی برای «حفظ اعتبارات پیش بینی شده در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ برای وزارت ارتباطات» و «عدم تخصیص درآمدهای حوزه ارتباطات به سایر بخشها» است که امیدوارم با همراهی خود، مسیر دستیابی ما به این هدف را تسهیل کنند.