قیمت ترافیک داخلی اینترنت، ثابت بماند
قیمت ترافیک داخلی اینترنت، ثابت بماند

آی‌سی‌تی نیوز – کاربران فارس من در واکنش به افزایش قیمت اینترنت، خواستار ثبات تعرفه ترافیک داخلی با هدف حمایت از پلتفرم‌های بومی شدند. به گزارش فارس، برخی از کاربران فارس من با ثبت سوژه در این سامانه «پیشنهاد تعرفه‌گذاری روی اینترنت بین‌الملل و پیام‌رسان‌ها» را مطرح کرده اند. سردبیر این سوژه در توضیح پیشنهاد […]

آی‌سی‌تی نیوز – کاربران فارس من در واکنش به افزایش قیمت اینترنت، خواستار ثبات تعرفه ترافیک داخلی با هدف حمایت از پلتفرم‌های بومی شدند.

به گزارش فارس، برخی از کاربران فارس من با ثبت سوژه در این سامانه «پیشنهاد تعرفه‌گذاری روی اینترنت بین‌الملل و پیام‌رسان‌ها» را مطرح کرده اند.

سردبیر این سوژه در توضیح پیشنهاد خود به خبرنگار فارس توضیح داد: اکنون که وزارت ارتباطات قصد افزایش قیمت اینترنت را دارد، بهتر است که راهی برای جلوگیری از افزایش زیاد قیمت ها بیاندیشند.

وی گفت: با توجه به نرخ بالای تورم این چند سال، اینکه تقاضا کنیم که قیمت اینترنت اصلا افزایش نیابد غیرواقع‌بینانه است و به نظر می رسد شدنی نباشد.

سردبیر این سوژه گفت: به همین دلیل یکی از پیشنهادها می تواند این باشد که افزایش قیمت در دو بخش ترافیک داخلی و خارجی جدا از هم دیده شود. برای مثال به جای افزایش قیمت اینترنت، تعرفه استفاده از شبکه‌ های اجتماعی و پیام‌ رسان های خارجی افزایش یابد و تعرفه استفاده از محتوای داخلی ثابت بماند.

وی گفت:‌با این کار، هم با افزایش تعرفه اینترنت به شرکت های اینترنتی کمک شده است و هم از شبکه ملی اطلاعات و پیام‌رسان های داخلی حمایت کرده‌ ایم.