زارع‌پور: سیم‌کارت عراقی به صرفه‌تر از سیم‌کارت ایرانی در اربعین است
زارع‌پور: سیم‌کارت عراقی به صرفه‌تر از سیم‌کارت ایرانی در اربعین است
وزیر ارتباطات گفت: با توجه به اینکه تعرفه سرویس رومینگ تلفن همراه بیشتر در اختیار اپراتور میزبان است، برای حضور در پیاده‌روی اربعین حسینی در عراق، تهیه سیم‌کارت عراقی به صرفه‌تر از سیم‌کارت ایرانی است.

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفت‌ و گو با فارس در پاسخ به این سوال که در پیاده روی اربعین حسینی علیه السلام، زائران بهتر است سیم کارت عراقی تهیه کنند یا از رومینگ سیم کارت های ایرانی استفاده کنند؟ گفت: به نظر من امسال هم سیم کارت عراقی به صرفه تر از سیم کارت ایرانی است و استفاد از سیم کارت عراقی توصیه می شود.

وی ادامه داد:‌ البته در طول مسیر پیاده روی، سرویس اینترنت وای فای رایگان در برخی از موکب ها فراهم است و زائران می توانند نیاز خود را تا حدی رفع کنند؛ اما به طور کلی توصیه می شود که زائران سیم کارت عراقی تهیه کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خاطر نشان کرد: تعرفه سرویس رومینگ تلفن همراه بیشتر در اختیار اپراتور میزبان است و بسته به نظر آنها تعیین می شود.

به گزارش فارس، کاربران سامانه فارس من هم با ثبت سوژه در این سامانه درخواست داشته اند که نرخ تعرفه تلفن همراه را در کشور عراق، در ایام ماه محرم و صفر به ویژه اربعین حسینی مانند تعرفه تلفن همراه در ایران محاسبه شود.