روایت وزیر ارتباطات از عرضه سهام یک استارت‌آپ به فرابورس
روایت وزیر ارتباطات از عرضه سهام یک استارت‌آپ به فرابورس
وزیر ارتباطات گفت: دیروز یک روز تاریخی برای اقتصاد دیجیتال کشور بود. زیرا عرضه رسمی سهام نخستین کسب‌وکار دیجیتال کشور در فرابورس سرانجام با موفقیت به ثبت رسید.

به گزارش فارس، عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات عرضه رسمی سهام نخستین کسب و کار دیجیتال کشور در فرابورس را یک روز تاریخی برای اقتصاد دیجیتال کشور دانست.

وی در پستی در صفحه خود در اینستاگرام نوشت: دیروز یک روز تاریخی برای اقتصاد دیجیتال کشور بود. چراکه عرضه رسمی سهام نخستین کسب و کار دیجیتال کشور در فرابورس بالاخره با موفقیت به ثبت رسید. به فضل خدا با پذیرش این شرکت در بازار سرمایه مسیر دیگر شرکت ها و استارت آپ‌های حوزه فناوری اطلاعات هموار شد.
وی ادامه داد: امیدوارم با ورود بیشتر شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری اطلاعات به این بازار و جذب سرمایه و توسعه بازار آنها، اهداف بلندی که برای این حوزه ترسیم شده است از جمله دستیابی به سهم ده درصدی اقتصاد دیجیتال از تولید ناخالص ملی و توسعه اشتغال فناوری پایه در کشور محقق شود و شاهد حضور محصولات و پلتفرمهای ایرانی در سطح بین الملل نیز باشیم.
وی افزود: به عنوان رییس کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال دولت، وظیفه خود می دانم که از همه دستگاه ها بویژه معاونت علمی، وزارت اقتصاد، بورس، فرابورس و دستگاه های نظارتی و امنیتی تشکر کنم که با همراهی آنها، این کار بزرگ به نتیجه رسید.