آی‌سی‌تی نیوز – مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران گفت: دفاتر پیشخوان دولت به علت افزایش بی‌رویه هزینه اجاره بدون اطلاع کارگروه دفاتر پیشخوان اقدام به تعطیلی می‌کنند که این اقدام بدون اطلاع و کسب اجازه ممنوع است و به عنوان تخلف مورد رسیدگی قرار می‌گیرد. به گزارش وزارت ارتباطات، «مرتضی رضایی» در جلسه […]

آی‌سی‌تی نیوز – مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان تهران گفت: دفاتر پیشخوان دولت به علت افزایش بی‌رویه هزینه اجاره بدون اطلاع کارگروه دفاتر پیشخوان اقدام به تعطیلی می‌کنند که این اقدام بدون اطلاع و کسب اجازه ممنوع است و به عنوان تخلف مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

به گزارش وزارت ارتباطات، «مرتضی رضایی» در جلسه رسیدگی به تخلف تعدادی از دفاتر متخلف، رعایت دستورالعمل‌ها و تکریم ارباب رجوع را یک الزام برای دفاتر پیشخوان دانست و افزود: دفاتر پیشخوان به طور منظم در سطح استان مورد بازدید و رصد قرار می گیرند و گزارش تخلفات آنها به کمیته ارجاع و مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

رییس کمیته رسیدگی به تخلفات دفاتر پیشخوان بخش عمده موارد رسیدگی شده در کمیته را مربوط به فعالیت نداشتن دفاتر عنوان کرد و افزود: به علت افزایش بی رویه هزینه اجاره، بیشتر دفاتر بدون اطلاع کارگروه دفاتر پیشخوان اقدام به تعطیلی دفتر می‌کنند که این اقدام بدون اطلاع و کسب اجازه ممنوع است و به عنوان تخلف مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

رضایی تاکید کرد: دفاتری که به هر دلیلی برای مدت کوتاهی امکان ادامه فعالیت ندارند حتماً باید به صورت مکتوب به کارگروه دفاتر پیشخوان اطلاع دهند و مجوز لازم را دریافت کنند.