<span style='color:#787878;font-size:12px;'>نامه دفاتر شورای صنفی دانشگاه‌ها به وزیر ارتباطات: </span><br/>بسته‌های اینترنت دانشجویی ارایه کنید
<span style='color:#787878;font-size:12px;'>نامه دفاتر شورای صنفی دانشگاه‌ها به وزیر ارتباطات: </span><br/>بسته‌های اینترنت دانشجویی ارایه کنید

آی‌سی‌تی نیوز – ۲۲ دفتر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های کشور در نامه‌ای به وزیر ارتباطات، درخواست ایجاد بسته‌های اینترنتی ویژه دانشجویان را مطرح کردند. به گزارش دانشجو، ۲۲ دفتر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای به عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست کردند که با توجه به غیرحضوری شدن دانشگاه‌ها، […]

آی‌سی‌تی نیوز – ۲۲ دفتر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های کشور در نامه‌ای به وزیر ارتباطات، درخواست ایجاد بسته‌های اینترنتی ویژه دانشجویان را مطرح کردند.

به گزارش دانشجو، ۲۲ دفتر شورای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور در نامه‌ای به عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درخواست کردند که با توجه به غیرحضوری شدن دانشگاه‌ها، بسته اینترنت ویژه دانشجویان را فعال کند.

در این نامه آمده است:

در پی حتمی شدن آموزش مجازی نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ و شروع کلاس‌ها در تقویم آموزشی اغلب دانشگاه‌های کشور، هزینه گزافی بابت خرید بسته‌های اینترنتی به دانشجویان تحمیل شده است. بسیاری از دانشجویان که از قشر ضعیف جامعه هستند، دغدغه فراهم آوری اینترنت را داشته و این مساله تمرکز بسیاری از محصلان را به خود اختصاص داده است و نبود «بسته اینترنت ویژه دانشجویان در ترم‌های غیرحضوری» خانواده‌ها را تحت فشار هزینه مذکور قرار می‌دهد. در نتیجه باوجود میل باطنی، ممکن است دانشجویان از هدف اصلی خود یعنی علم آموزی دور شوند.

بدین وسیله به نمایندگی از دبیران شورای صنفی دانشجویان دانشگاه‌های کشور از شما خواهشمندیم که در راستای تحقق عدالت آموزشی و آرامش خاطر دانشجویان در تحصیل مجازی، اقدامات لازم جهت اختصاص بسته اینترنت به کلیه دانشجویان و محصلان سیستم آموزشی کشور مبذول دارید و مسیر ناهموار ما را در اجرای این مهم هموار سازید.

لازم به ذکر است در ترم گذشته به دلیل عدم قطعیت آموزش مجازی، تنها ۵۰ درصد از بسته مذکور به دانشجویان تعلق گرفت و در اواسط ترم حجم اینترنت دانشجویان به پایان رسید. امید است که در نیمسال جاری، دغدغه مسئولان عدالت آموزشی و پیشرفت آینده سازان کشور باشد و بسته مورد نظر تمام و کمال به دانشجویان تعلق گیرد.

 

شورای صنفی دانشگاه بجنورد
شورای صنفی دانشگاه گرمسار
شورای صنفی دانشگاه گلستان
شورای صنفی دانشگاه زابل
شورای صنفی دانشگاه بزرگمهر قائنات
شورای صنفی مرکز آموزش عالی کاشمر
شورای صنفی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری
شورای صنفی دانشگاه شهرضا (پردیس دانشگاهی اصفهان)
شورای صنفی دانشگاه اسفراین
شورای صنفی دانشگاه هرمزگان
شورای صنفی دانشگاه صنعتی قم
شورای صنفی دانشگاه گیلان
شورای صنفی دانشگاه رازی کرمانشاه
شورای صنفی دانشگاه صنعتی امیرکبیر
شورای صنفی دانشگاه خواجه نصیر
شورای صنفی دانشگاه تبریز
شورای صنفی دانشگاه دامغان
شورای صنفی دانشگاه فردوسی مشهد
شورای صنفی دانشگاه یاسوج
شورای صنفی دانشگاه صنعتی شریف