اینترنت خبرنگاری مشمول چه کسانی می‌شود؟
اینترنت خبرنگاری مشمول چه کسانی می‌شود؟
مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی از ارسال فهرست اسامی خبرنگاران به وزارت ارتباطات، برای فعال شدن اینترنت خبرنگاران خبر داد.

اعلام خبری از سوی وزیر ارتباطات مبنی بر فعال شدن بسته ۲۰۰ گیگی برای خبرنگاران، پرسش‌هایی در این زمینه در جامعه خبری پدید آورد که ایمان شمسایی ـ مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی ـ در تماس خبرنگار ایسنا، درباره‌ی جزئیات این خبر توضیح داد: درباره‌ی فهرست اسامی خبرنگاران که وزیر ارتباطات مطرح کردند، باید مورد تایید معاونت مطبوعاتی یا صداوسیما باشد تا ما اینترنت بدهیم، باید بگویم این فهرست روز گذشته فرستاده شده است.

شمسایی درباره‌ی اینکه این بسته اینترنتی شامل چه کسانی می‌شود؟ توضیح داد: اسامی کلیه اعضای رسانه اعم از خبرنگاران، فعالان رسانه و حتی مدیران مسئول که عضو سامانه بودند را ارسال کرده‌ایم. حتی پس از اطلاعیه قبلی ما، بسیاری از خبرنگاران در سامانه ثبت‌نام کرده بودند و حتی در نوبت تایید بودند، اما ما شماره آنها را هم فرستادیم که تا این تاریخ اتفاقی نیفتد و کسی از قلم نیفتد.

مدیرکل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی تاکید کرد: فهرست خبرنگاران خدمت دوستان وزارت ارتباطات فرستاده شده و قرار است، از طریق سامانه‌ای که امروز اعلام شده و فهرستی که ما فرستاده‌ایم، تطبیق دهند. اگر هم در این بین اشکالات و اختلالاتی هم بود و کسی از قلم افتاده بود، با دوستان وزارت ارتباطات مذاکره‌ای کرده‌ایم تا مشکلات در بازه زمانی نزدیک برطرف شود.